امباپه مالک یک باشگاه فرانسوی شد؛ ستاره فوتبال به دنیای سرمایه‌گذاری وارد شد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با خرید بخش عمده‌ای از سهام باشگاه کان در لیگ دو فرانسه، به جمع مالکان باشگاه‌های فوتبال پیوست.

امباپه به یکی از جوان‌ترین مالکان یک باشگاه حرفه‌ای در فوتبال اروپا تبدیل خواهد شد.

کیلیان امباپه، ستاره جدید رئال مادرید، بخش عمده سهام باشگاه کان در لیگ دوی فرانسه را خریداری کرده است.

به گزارش طرفداری به نقل از لو پاریزین، ظاهرا کاپیتان تیم ملی فرانسه 20 میلیون یورو پرداخت کرده تا کنترل اکثریت این باشگاه مستقر در نورماندی را در دست بگیرد و قرار است در کنار پییر آنتوان کپتون، رئیس هیئت نظارت باشگاه، که باقی سهام کان به ارزش 5 میلیون یورو را در اختیار دارد، به عنوان مالک باشگاه روی کار بیاید.

عکس کیلیان امباپه در پیراهن کان
عکس کیلیان امباپه در پیراهن کان

امباپه پس از انتقال به فوتبال اسپانیا، تصمیم گرفته است کنترل مالی تیمی که فصل گذشته در لیگ 2 فرانسه در رتبه ششم قرار گرفت را به دست بگیرد. بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن، در سال 2012 تا نزدیکی انتقال به کان پیش رفت، اما در نهایت به آکادمی معتبر موناکو پیوست. اما بیش از یک دهه بعد، این ستاره فرانسوی به دنبال تکمیل معامله‌ای است تا به موجب آن بتواند تا پایان سال 2024، کنترل این باشگاه را در دست بگیرد.

لوگوی باشگاه کان فرانسه
لوگوی باشگاه کان فرانسه

امباپه با توجه به مشغله‌اش، در سال‌های آینده به ندرت در نورماندی حضور خواهد داشت. زیاد حمود، مدیر سابق استراتژی و سرمایه‌گذاری در گروه رسانه‌ای BeIN و مدیرعامل کنونی شرکت تصویرسازی کیلیان امباپه، قرار است به عنوان رئیس باشگاه کان منصوب شود. در آینده‌ای دورتر، امباپه حتی می‌تواند برای باشگاه خود بازی کند؛ همان‌طور که دیدیه دروگبا در سال 2017 در تیم فینیکس رایزینگ در فوتبال آمریکا، این کار را انجام داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان