مسی از نگاه محافظش؛ مردی فروتن و دوست‌داشتنی

یاسین چوکو، محافظ شخصی لیونل مسی، در توصیف شخصیت این ستاره فوتبال، او را مردی فروتن و دوست‌داشتنی توصیف کرده است. به گفته چوکو، مسی رابطه بسیار صمیمی با او دارد و این باعث شده تا او بتواند با آرامش خاطر از این ستاره آرژانتینی محافظت کند.

محافظ شخصی اسطوره آرژانتینی تنها به دنبال حفظ امنیت او نیست، بلکه دوستی عمیقی بین آنها شکل گرفته است.

یاسین چوکو به توصیف شخصیت فروتن لیونل مسی پرداخت.

به گزارش طرفداری به نقل از ESPN، لیونل مسی از زمان انتقال به ام‌ال‌اس، یک بادیگارد ویژه استخدام کرده تا از او و خانواده‌اش در دوران حضورشان در ایالات متحده آمریکا محافظت کند. یاسین چوکو، محافظ شخصی فوق ستاره آرژانتینی که متخصص هنرهای رزمی و عضو سابق ارتش آمریکا محسوب می‌شود، به خاظر جدیت مثال‌زدنی‌اش در محافظت از مسی، بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

یاسین چوکو در مصاحبه‌ای جالب درباره رابطه صمیمی خود با لیونل مسی صحبت کرده است. چوکو گفته که مسی، او را نه تنها به عنوان یک محافظ، بلکه به عنوان یک دوست صمیمی می‌بیند:

    مسی من را نه تنها محافظ خود، بلکه دوستش هم می‌داند. ما با هم صحبت می‌کنیم، می‌خندیم و شخصیت‌های یکدیگر را می‌شناسیم. او همیشه من را به ناهار دعوت می‌کند و با من  رفتار بسیار خوبی دارد. وقتی برنده توپ طلا شد، در هواپیما بودیم و به من گفت: «یاسین، توپ طلا را در دستت بگیر!» و من گفتم: «باشه...» در ابتدا فکر کردم می‌خواهد آن را به جایی دیگر ببرم، 

    سپس وقتی آن را برداشتم، به پسر و همسرش گفت: «برنده توپ طلا برای بهترین محافظ، یاسین است!». این لحظه زیبایی بود و کلماتی که هرگز از بهترین بازیکن دنیا فراموش نخواهم کرد. احساس می‌کنم بخشی از خانواده او هستم و سعی می‌کنم از نظر جسمی و روحی از او محافظت کنم، زیرا او به من اعتماد زیادی دارد و به من وابسته است و من هم تمام تمرکز خود را روی محافظت از او می‌گذارم. مسی بسیار فروتن است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان