واحد تولید انواع سنگ های ساختمانی در هرمزگان احیا شد

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: واحد تولیدی انواع سنگ های ساختمانی و سازه های سنگی «آرتا ابنیه سازان پارسیان» با اشتغالزایی ۳۰ نفر در استان احیا و مجدد به چرخه تولید برگشت.

واحد تولید انواع سنگ های ساختمانی در هرمزگان احیا شد

به گزارش خبرآنلاین، ایوب رحیمی روز سه‌شنبه در آیین راه اندازی این واحد تولیدی در استان افزود: این شرکت با توانایی تولید 350 تن انواع سنگ ساختمانی و سازه های سنگی با رفع مسائل و مشکلات این واحد با دستگاه های اجرایی مرتبط در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، این واحد مجدد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات معدنی درون استان و تامین نیاز بخش ساختمان، وجود واحدهای بیشتر در زمینه فرآوری مواد معدنی و تبدیل مواد خام به محصولات با ارزش، به ویژه محصولات صادراتی، امری ضروری است که با جدیت در دستورکار سازمان صمت قرار دارد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: احیای واحد یادشده نیز با سرمایه گذاری یکهزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 30 نفر به صورت غیرمستقیم، نمونه ای از تلاش های انجام گرفته در این زمینه است.

استان هرمزگان توانست در دولت سیزدهم و با دستور شهید رئیسی مبنی بر احیا و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، 775 واحد تولیدی درحوزه های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری را مجدد وارد چرخه تولید کند که برای بیش از 6 هزار نفر شغل ایجاد کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر