حرف عجیب ترامپ که آمریکائی ها را ترساند: به من رای دهید و بعد از آن دیگر انتخاباتی در کار نخواهد بود (فیلم)

آیا با ریاست جمهوری تو انتخابات برای همیشه در آمریکا تعطیل خواهد شد؟/ این پرسشی است که ترامپ پاسخ روشنی به آن نداده است...

عصر ایران- ترامپ چند روز پیش به حامیان مسیحی اش گفت اگر در این انتخابات شرکت کنید و به من رای دهید، پس از 4 سال دوره ریاست جمهوری من، دیگر انتخاباتی نخواهید داشت. سخنان او موجی از نگرانی آفرید.  
 
به گزارش رویترز، در برنامه اینگراهام انجل شبکه فاکس نیوز از ترامپ خواسته می شود تا صریح بگوید نظرش چه بوده است؟ ترامپ در پاسخ می گوید، یهودیان در صورت رای دادن به دموکرات ها باید سرشان را معاینه کنند. اینگراهام او را تحت فشار قرار می‌دهد و ترامپ دقیقاً نگرانی‌هایی را که او قصد دارد به انتخابات پایان دهد، خنثی نمی‌کند. 

در پایان هم مشخص نمی شود که منظور ترامپ از بیان این جمله چه بوده و جالب آنکه فیلم مرتبط با این بخش از سخنان ترامپ در برنامه مذکور در شبکه های اجتماعی نیز وایرال شده است و در حال گردش است.

استیون چونگ سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات ترامپ، به طور غیر مستقیم اشاره کرد که ترامپ درباره اتحاد این کشور حرف زده است. 

گفتنی است، ترامپ ماه دسامبر نیز در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفته بود: اگر در انتخابات پنجم نوامبر برنده شود، "تنها برای یک روز دیکتاتور" خواهد شد و در آن یک روز، مرز جنوبی با مکزیک را خواهد بست و حفاری نفت را گسترش خواهد داد. دموکرات‌ها به سرعت نسبت به این جمله ترامپ واکنش نشان دادند و ترامپ نیز در توضیح اظهاراتش، آن را یک مزاح خواند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر