نشست هم افزایی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با رئیس ساترا

اتحادیه‌ رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران بهار امسال فعالیت خود را با هدف ایجاد صنف فراگیر سکوهای صوت و تصویر آغاز کرد.

 نشست نمایندگان تشکل‌های تولید، پشتیبانی و پخش فیلم و سریال با رئیس ساترا به منظور هم افزایی این اصناف با سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر برگزار شد.
 
به گزارش  ایرنا نشست صمیمانه نمایندگان تشکل های تولید، پشتیبانی و پخش فیلم و سریال با رئیس ساترا با حضور دکتر مهدی شاملو رئیس اتحادیه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، سید امیر پروین حسینی رئیس شورای مرکزی انجمن تشکل‌های فیلم‌سازی ایران، معصومه فردشاهین عضو شورای مرکزی و نماینده اتحادیه مراکز فنی و پشتیبانی تولید سینمای ایران و پوریامین رئیس کانون مجریان رسانه‌های دیداری برگزار شد.
 
بحث و گفت وگو پیرامون مسائل و موضوعات حوزه صوت و تصویر فراگیر و برنامه های آتی تشکل های مرتبط با این حوزه از جمله موارد این نشست بود.
 
سعید مقیسه رئیس ساترا در این نشست با تشریح فضای صنفی حوزه تولید، پشتیبانی و پخش محتوا در فضای مجازی از همگرایی این تشکل ها برای پیگیری مسائل این حوزه ابزار خرسندی کرد.
 
مهدی شاملو نیز گزارشی از جلسات برگزار شده اتحادیه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران با سایر اتحادیه‌ها و تشکل‌های فعال ارائه داد.
 
اتحادیه‌ رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران بهار امسال فعالیت خود را با هدف ایجاد صنف فراگیر سکوهای صوت و تصویر آغاز کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر