انتقاد مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از بحران فرسودگی ناوگان هوایی و وضعیت نامناسب تعداد پروازها

رحمان سادات نجفی با اشاره به جایگاه جزیره کیش بعنوان مهمترین مقصد گردشگری ایران ، فرصت سوزی در حوزه گردشگری را موجب از دست رفتن این جایگاه و لطمه به فعالان اقتصادی جزیره کیش عنوان کرد و گفت : بحران فرسودگی ناوگان هوایی و وضعیت نامناسب تعداد پروازها ، تغییر استراتژی سفر گردشگر به کیش را عاملی برای برون رفت از وضعیت حاکم میتوان برشمرد.

انتقاد مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از بحران فرسودگی ناوگان هوایی و وضعیت نامناسب تعداد پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، رحمان سادات نجفی مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان در نشستی با مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با تأکید بر همراهی ، وفاق و همدلی مدیران سازمان منطقه آزاد کیش با فعالان اقتصادی جزیره ، تعامل بیشتر نهاد حاکمیتی جزیره با بخش خصوصی را خواستار شد.

رحمان سادات نجفی با یادآوری جایگاه جزیره کیش بعنوان مهمترین مقصد گردشگری ایران ، فرصت سوزی در حوزه گردشگری را موجب از دست رفتن این جایگاه و لطمه به فعالان اقتصادی جزیره عنوان کرد. وی با اشاره به بحران فرسودگی ناوگان هوایی و وضعیت نامناسب تعداد پروازها ، تغییر استراتژی سفر گردشگر به کیش را عاملی برای برون رفت از وضعیت حاکم برشمرد.

نایب رئیس هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش افزود ؛ تجربه نشان داده  ایجاد محدودیت های بی‌مورد توسط تصمیم گیرندگان ،  نتیجه ای جز رکود اقتصادی و بی انگیزگی فعالان اقتصادی نخواهد داشت و از طرفی تعامل عمیق تر مدیریت های گردشگری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد با بخش خصوصی می‌تواند مانع ناامیدی ایشان از ادامه فعالیت در جزیره کیش شود.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تأکید بر هم اندیشی و همفکری با فعالان اقتصادی ، این همراهی را عامل موفقیت هر دو بخش دولتی و خصوصی برشمرد. هاشم ورزی با استقبال از طرح های نو و خلاقانه ، از آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش برای حمایت از ایده هایی که سبب جذب گردشگر شود خبر داد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر