مشاهده پلنگ ایرانی در طارم (فیلم)

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قزوین: تصویر پلنگ ایرانی پس از شکار یک رأس گاو در طارم سفلی به کمک دوربین‌های طلایی ثبت شد.

 

 

 

مهدی طاهری با اشاره به رؤیت پلنگ ایرانی در طارم، اظهار کرد: پلنگ رؤیت شده پس از شکار یک رأس گاو در طارم سفلی به کمک دوربین‌های طلایی مورد رصد قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه پلنگ‌های ایرانی در مناطق حفاظت شده استان وضعیت مطلوبی دارند، تصریح کرد: در سه ماه گذشته هشت مرتبه تصویر پلنگ ایرانی با تصاویر مردمی و دوربین‌های سازمان حفاظت محیط زیست به ثبت رسیده است.
 
بنا بر اعلام روابط عمومی محیط زیست قزوین، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قزوین بیان کرد: پلنگ‌های موجود در مناطق حفاظت شده استان قزوین به شکل قلمرو زندگی می‌کنند و امکان تعیین دقیق تعداد آن‌ها وجود ندارد.
 
طاهری با بیان اینکه برای خسارت ناشی از حیوانات حیات وحش در مناطق روستایی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست غرامت تعیین شده است، یادآور شد: اگر پلنگ ایرانی و یا خرس به دام و سایر متعلقات روستایی خسارت بزند، سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس بیمه صورت گرفته غرامت آن را می‌پردازد.
 
 
منبع: فرارو
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر