فیلم قدیمی از تصادف منجر به مرگ کامو (فیلم)

آنچه می‌بینید فیلم بی‌صدای اینا (مؤسسۀ سمعی و بصری فرانسه) است که همان روز در محل تصادف تهیه شده است. کُمبا، روزنامهٔ محبوب کامو، در شمارهٔ پنج ژانویه می‌نویسد پیکر کامو گیرافتاده بین صندلی و بدنهٔ اتومبیل (دقیقاً سمت برخورد دوم) پیدا شد.

 

 

 

روایت دیگری که ظاهراً بسیار نقل‌ شده تأیید می‌کند که سر نویسنده در لحظهٔ برخورد دوم شیشهٔ عقب را از جا کنده و باعث شکستگی گردن شده است. 
ضربهٔ دوم به کنارهٔ اتومبیل برخورد کرده بود اما خودرو نیم‌دور زده و نسبت به مسیر حرکت تقریباً به عقب چرخیده و درنتیجه پیکر کامو به پشت اتومبیل پرت شده بود. او تنها کسی بود که داخل اتومبیل باقی مانده و ضربهٔ نهایی دوم را دریافت کرده بود. بقیهٔ مسافران احتمالاً در لحظاتی که اتومبیل به‌ سمت درخت دوم می‌رفت، به بیرون پرت شده بودند. در کُمبا و سپس لو موند این نظریه مطرح شد که تصادف ناشی از ترکیدگی تایر عقب سمت چپ بوده است. در مجموع مطبوعات هم‌نظر بودند که تصادف را به از بین‌ رفتن تایر نسبت بدهند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر