مسافران ژاپنی کارمندان خطوط هوایی را آزار می‌دهند/ اتحاد ایرلاین ها علیه مشتریان (فیلم)

خطوط هوایی ژاپن در واکنش به مشتریان کارمند آزار اقدام کردند و دست به دست هم دادند. بسیاری از کارمندان خطوط هوایی از درخواست‌های غیر منطقی، زیاد از حد یا لحن‌های تحقیرآمیز مشتریان رنج می‌برند.

 

دو ایرلاین و خطوط هوایی ژاپن برای مقابله با مشتریانی که باعث آزار کارمندان آنها می‌شوند، دست به دست هم داده و اقداماتی را در پیش گرفته اند.

به گزارش عصرایران به نقل از ان اچ کی ورلد، بسیاری از کارمندان خطوط هوایی از درخواست‌های غیر منطقی، زیاد از حد یا لحن‌های تحقیر یا توهین آمیز مشتریان رنج می‌برند و در موارد ی پس از این برخوردها قادر به ادامه کار نیستند و مرخصی می‌خواهند.

براساس گزارش ها برخی از مسافران نیز در صورت عدم براورده نشدن خواسته‌های خود، کارکنان و کارمندان را نالایق یا احمق می‌نامند.

ژاپن به خاطر سطح بالای مشتری مداری و ادب و احترام به مراجعان مشهور است و گاهی کوچکترین مسائل در شرکت‌ها، کوتاهی یا عدم مشتری مداری محسوب می شود.

بیشتر مشتریان که باعث آزار کارکنان خطوط هوایی شده اند، ژاپنی هستند.

حالا دو شرکت مطرح هوایی ژاپن ایرلاینز و آل نیپون ایرویز ژاپن دست به دست هم داده اند تا با صدور دستور العمل‌هایی شرایط را برای کارکنان خود بهبود دهند.

جزئیات بیشتر در باره اقدامات این خطوط هوایی و این سطح از آزار مشتریان را در تصاویر گزارش ببینید.

 
 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر