ممنوعیت خروج خودروهای شخصی به عراق در ایام اربعین

رئیس پلیس راهور فراجا با تأکید بر ممنوعیت خروج خودروهای شخصی به عراق در ایام اربعین، از زائران خواست از کاپوتاژ خودروهای خود خودداری کنند. وی دلیل این ممنوعیت را حجم بالای تردد زائران در عراق اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در زمان اربعین امکان خروج از کشور با وسیله نقلیه شخصی به علت حجم بالای تردد زائران وجود ندارد.

به گزارش مهر، با نزدیک شدن به اربعین حسینی برخی از زائرین برای شرکت در این مراسم و رفتن به عراق از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند و برای این کار وسیله نقلیه خود را کاپوتاژ می‌کنند. کاپوتاژ سرویسی یک ساله است که خودروهای شخصی با تغییر پلاک خود به پلاک بین‌المللی و دریافت مدارک لازم که هر کدام هزینه خودشان را دارند، می‌توانند از مرزهایی که این سرویس را کنترل می‌کنند، عبور کنند.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص سفر به عراق با خودروی شخصی گفت: برخی از زائران اربعین با هدف خروج از کشور با وسیله نقلیه شخصی اقدام به کاپوتاژ کردن خودروهای خود می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمان اربعین امکان خروج از کشور با وسیله نقلیه شخصی وجود ندارد، افزود: حتی افرادی هم که خودروهایشان را کاپوتاژ کردند نمی‌توانند در بازه زمانی اربعین از کشور خارج شوند.

رئیس پلیس راهور فراجا بیان کرد: به همین منظور به مردم توصیه می‌کنم به دنبال کاپوتاژ کردن خودروها نروند و وقت خودشان را هدر ندهند.

سردار حسینی به دلیل اینکه چرا نمی‌شود با خودروی شخصی در زمان اربعین از کشور به سمت عراق رفت، اشاره کرد و گفت: علت این موضوع به دلیل حجم تردد بالای پیاده و خودرویی زائران در عراق است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر