حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه بیروت / نجات فرمانده حزب الله / یک شهید و ۱۰ زخمی / وزیر دفاع امریکا: از اسرائیل دفاع می کنیم

ساختمانی که مورد حمله قرار گرفت شامل دو طبقه است و به طور کامل تخریب شد. این حمله با یک پهپاد انجام شد که ۳ موشک شلیک کرد.

ارتش اسرائیل عصر امروز به ضاحیه بیروت (پایتخت لبنان) حمله کرد. حمله به وسیله پهپاد انجام شد و یک ساختمان چند طبقه مورد هدف قرار گرفت.

به گزارش عصرایران، رسانه ها می گویند هدف حمله، یک فرمانده ارشد حزب الله (فواد شُکر معروف به حاج محسن) بود اما منابع می گویند او نجات یافت. رویترز هم خبر داد این حمله اسرائیل، ناکام ماند.

یک منبع امنیتی لبنان گزارش داد هدف حمله هوایی روز سه شنبه اسرائیل به حومه جنوبی بیروت ، یک فرمانده ارشد حزب الله بود. بعد از این حمله، ارتش اسرائیل مسوولیت این حمله را برعهده گرفت.

ارتش اسرائیل در بیانیه ای مسوولیت این حمله را برعهده گرفت و آن را واکنش به حمله به منطقه مجدل الشمس در جولان اعلام کرد.

خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد این حمله اسرائیل، شورای حزب الله را در منطقه حریک بیروت مورد هدف قرار داد.

حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه بیروت 

حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه بیروت

این خبرگزاری از ثبت تلفات غیرنظامیان در این حمله خبر داد.

شمار زیادی از مردم و حامیان حزب الله با تجمع در محل حمله، علیه اسرائیل شعار دادند.

خبرنگاران می گویند ساختمانی که مورد حمله قرار گرفت شامل دو طبقه است و به طور کامل تخریب شد. این حمله با یک پهپاد انجام شد که 3 موشک شلیک کرد. این حمله مشابه حمله ای بود که پیش از این یکی از رهبران حماس را در حومه شهر بیروت هدف قرار داده بود.

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل پس از این حمله گفت: حزب الله از خط قرمز عبور کرد.

وزارت خارجه آمریکا تایید کرد که ایالات متحده به تلاش های دیپلماتیک خود برای جلوگیری از تشدید درگیری بین اسرائیل و حزب الله در پی این حمله ادامه خواهد داد.

 

حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه بیروت 

حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه بیروت / نجات فرمانده حزب الله / یک شهید و 10 زخمی / وزیر دفاع امریکا: از اسرائیل دفاع می کنیم

حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه بیروت 

حمله پهپادی اسرائیل به ضاحیه بیروت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر