قالیباف و والودین بر توسعه روابط دو جانبه ایران و روسیه تاکید کردند

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، و ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی روسیه، در دیدار دوجانبه بر لزوم توسعه همکاری‌های پارلمانی و اقتصادی دو کشور تاکید کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی و رییس مجلس دومای دولتی روسیه بر لزوم توسعه همکاری‌های دو کشور تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، ویاچسلاو والودین رئیس دومای دولتی روسیه امروز برای شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به تهران سفر کرد و پس از پایان مراسم با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو داشت.

قالیباف در این دیدار ضمن خوشآمدگویی و قدردانی از برگزاری اجلاس رؤسای مجالس بریکس در سنت‌پترزبورگ، گفت: اکنون که مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم آغاز به کار کرده، باید هرچه سریع‌تر مسیر برای توسعه روابط دوجانبه هموار شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه در مجلس دوازدهم تشکیل می‌شود، بیان کرد: لازم است بعد از آغاز به کار دولت چهاردهم کمیسیون مشترک اقتصادی میان دو کشور راه اندازی شود تا بتوانیم مسیر توسعه دوجانبه را تسریع کنیم.

ویاچسلاو والودین رئیس دومای دولتی روسیه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از میزبانی مقامات ایرانی و تشکر از برگزاری این مراسم، گفت: به زودی کنفرانس امنیتی با حضور 6 کشور همسایه روسیه در مسکو برگزار می‌شود که از شما نیز برای حضور در این کنفرانس مهم بین‌المللی دعوت می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر