تغییر زمان دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر؛ فرصت بیشتر برای داوطلبان

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد که دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر به دلیل نیاز به تکمیل اطلاعات و آمادگی بیشتر داوطلبان، به تاریخ دیگری موکول شده است. تاریخ دقیق برگزاری این آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دوازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در پی درخواست‌های مکرر شرکت‌کنندگان در خصوص تعویق زمان آزمون به منظور کسب آمادگی بیشتر و همچنین ایجاد فرصت برای ثبت‌نام متقاضیان جامانده، روز جمعه 12 مردادماه برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان اداری و استخدامی کشور، دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی که قرار بود روز جمعه، 12 مردادماه برگزار شود، به منظور ایجاد فرصت برای آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان و تمدید مهلت ثبت‌نام به منظور ایجاد امکان شرکت متقاضیان جامانده و همچنین تکمیل اطلاعات دفترچه‌ای از سوی دستگاه‌های اجرایی متقاضی حضور در این آزمون، به تاریخ دیگری موکول شد.

بر اساس این گزارش، پس از جمع‌بندی و هماهنگی بین سازمان اداری و استخدامی کشور و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری برگزاری این آزمون، مهلت ثبت‌نام و زمان برگزاری متعاقبا طی اطلاعیه‌ای از سوی این سازمان اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این، علی خوش اقبال معاون استعدادیابی و جذب سازمان اداری و استخدامی کشور گفته بود: در ادامه فرآیندهای جذب و استخدام سالیانه، دوازدهمین آزمون کتبی استخدام فراگیر برای جذب 6034 نفر در 15 دستگاه اجرایی روز جمعه هفته جاری، 12 مردادماه برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر