بمب نقل و انتقالاتی استقلال؛ ستاره گابنی به تهران می‌آید؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه استقلال در آستانه جذب یک ستاره گابنی است. دیدیه اندونگ، هافبک ۳۰ ساله و باتجربه، مورد توجه آبی‌پوشان قرار گرفته و مذاکرات برای عقد قرارداد با او به مراحل پایانی رسیده است.

بازیکن تیم ملی گابن که سابقه حضور در لیگ فرانسه و انگلیس را دارد، مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و احتمالا به زودی با آبی‌پوشان قرارداد امضا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در حالی که هنوز زمان زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی‌ مانده، باشگاه استقلال تابستان نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته است.

باشگاه استقلال پس از جذب نفراتی همچون میلاد زکی‌پور، سامان فلاح، رامین رضائیان، آلمدین زیلیکیچ، علیرضا کوشکی و محمدحسین اسلامی حالا به دنبال یک خرید خوب خارجی است.

دیدیه ابراهیم اندونگ، ملی‌پوش گابنی مدنظر باشگاه استقلال است و آبی‌ها به دنبال این هستند تا با وی قرارداد همکاری امضا کنند.

اندونگ 30 ساله است و سابقه بازی در لیگ فرانسه(لوشامپیونه) و انگلیس را دارد.

وی فوتبال را در کشورش و در تیم سنتر امبریه آغاز کرد و بعد از آن راهی تونس شد تا در این کشور آفریقایی بازی کند.

مقصد بعدی اندونگ لوریان فرانسه بود. وی در ادامه به طور قرضی راهی ساندرلند و واتفورد در چمپیونشیپ شد اما بار دیگر به فرانسه بازگشت تا برای گنگام بازی کند.

اندونگ در ترکیه نیز توپ زده است و مدتی در تیم مالاتیا اسپور ترکیه حضور داشت.

پست اصلی اندونگ هافبک میانی است اما می‌تواند در پست‌های دیگر هم بازی کند. این بازیکن در فصلی که گذشت در تیم الریاض عربستان حضور داشت و 31 مسابقه برای این تیم انجام داد. وی 48 بازی نیز برای تیم ملی گابن انجام داده است.

قرارداد این بازیکن با الریاض به پایان رسیده است و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. گفته می‌شود که باشگاه استقلال مذاکرات خوبی را با این بازیکن داشته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی با استقلال قرارداد همکاری امضا می‌کند و در لیگ بیست‌وچهارم پیراهن این تیم را خواهد پوشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر