اعتراض به سبک ونزوئلایی ! روی قابلمه می‌کوبند و به خیابان آمدند (فیلم)

اعتراض به نتیجه انتخابات ونزوئلا گسترده شده و بسیاری از معترضان با پلیس درگیر شدند. برخی به نشانه اعتراض و خشم به روی در ماهی‌تابه و قابلمه می‌کوبند. این شیوه "کاسرولازوس" نام دارد و یک مراسم سنتی برای ابراز عصبانیت در آمریکای لاتین است.

 

پس از اعلام نتایج انتخابات در ونزوئلا، اعتراضات علیه نیکولاس مادورو رهبر حزب حاکم و مدعی برد در انتخابات شکل گرفت و گسترش یافت.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، اعتراضات در کاراکاس با کوبیدن روی ظروف اشپزخانه، قابلمه و ماهی‌تابه از درون خانه ها شروع شد و به درگیریخیابانی با پلیس رسید.

پلیس برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور و گلوله های غیر جنگی (پلاستیکی) استفاده کرد.

ما اپوزیسیون می‌گوید که آنها به اسناد و برگه‌هایی دسترسی دارند که نشان می‌دهد ادموند گونزالس نامزد انتخاباتی آنها 73 درصد آرا را به دست آورده و با قاطعیت پیروز است.

بسیاری از ونزوئلایی ها به نشانه اعتراض و خشم به روی در ماهی‌تابه و قابلمه می‌کوبند. این رسم "کاسرولازوس" نام دارد و یک مراسم سنتی ابراز عصبانیت در آمریکای لاتین است.

جزئیات بیشتر از تظاهرات ونزئولا را در تصاویر گزارش ببینید.

 
 
 
 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر