ناکامی‌های پی در پی ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس

کاروان ایران در روز چهارم بازی‌های المپیک پاریس با ناکامی‌هایی در رشته‌های قایقرانی، شنا و تیراندازی روبرو شد. فاطمه مجلل در روئینگ، سامیار عبدلی در شنا و محمد بیرانوند در تیراندازی نتوانستند به مراحل بعدی رقابت‌ها صعود کنند.

 ناکامی نماینده روئینگ زنان در صعود به نیمه‌نهایی، حذف نماینده شنا و عدم موفقیت نماینده جوان تیراندازی، عملکرد کاروان ایران در روز چهارم المپیک پاریس بود.

به گزارش ایرنا، در روز چهارم المپیک 2024 پاریس، سه ورزشکار کشورمان در رشته‌های قایقرانی، شنا و تیراندازی به مصاف رقیبان خود رفتند.

قایقرانی؛ ناکامی مجلل در صعود به نیمه‌نهایی

در ادامه رقابت‌های قایقرانی، فاطمه مجلل، نماینده 22 ساله قایقرانی روئینگ تک نفره ایران امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابتش را برگزار کرد. مجلل با حریفانی از استرالیا، آمریکا، بلغارستان و برزیل رقابت کرد و آنها به ترتیب اول تا چهارم شدند و نماینده ایران با رکورد 8:00.370 به عنوان نفر آخر مسابقه را تمام کرد و نتوانست به نیمه‌نهایی صعود کند.

ناکامی‌های پی در پی ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس

فاطمه مجلل در ادامه رقابت خود فردا (چهارشنبه) 10 مرداد در مسابقه نیمه‌نهایی C و D رقابت خواهد کرد و در صورت صعود به فینال C برای کسب رتبه سیزدهم تا شانزدهمی مسابقه خواهد داد.

شنا؛ ناکامی قابل پیش‌بینی

در رقابت‌های شنا، سامیار عبدلی تنها نماینده شنای کشورمان به رقابت پرداخت.عبدلی در شنای 100 متر کرال سینه در گروه 5 با رقبایی از دومنیکن، ارمنستان، لبنان، باربادوس، باهاماس، تایلند و هنگ‌کنگ به آب زد و در پایان با زمان 50.63 در رتبه چهارم گروه خود قرار گرفت. در این گروه نمایندگان باهاماس، لبنان و باربادوس اول و سوم شدند.

ناکامی‌های پی در پی ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس

در مجموع در پایان رقابت‌های شنای کرال 100 متر که 79 شناگر حضور داشتند، سامیار عبدلی در جایگاه چهل و هشتم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

تیراندازی؛ پایان زودهنگام جوان‌ترین عضو کاروان ایران

امروز همچنین محمد بیرانوند در ادامه دور مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی تراپ که از دیروز آغاز شده بود، در خط آتش ایستاد. تیرانداز کشورمان، در راند اول و دوم امتیاز 23، راند سوم24، در راند چهارم 22 و در راند پایانی 25 امتیاز را ثبت کرد و با مجموع 117 امتیاز به کارش در رقابت‌های تراپ پایان داد.

ناکامی‌های پی در پی ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس

بیرانوند که با عنوان جوان‌ترین عضو کاروان خادم‌الرضا به پاریس اعزام شده بود، در مجموع با کسب 117 امتیاز از 5 راند، با قرار گرفتن در جایگاه بیست‌وچهارم از صعود به فینال بازماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر