در نامهٔ دبیر کل حزب همبستگی به رییس جمهوری مطرح شد

عبدالعلی زاده؛ بهترین گزینه برای ترمیم رابطهٔ دولت - ملت

«آقای پزشکیان! نگذارید مهندس عبدالعلی‌زاده به زندگی روزمره برگردد... برای تحقق وعده‌ای که دادید، ایشان را در جایگاهی متناسب، مسئول نهادینه کردن رابطه دولت- ملت سازید... توسعه ایران راهی جز این ندارد».- محمد سالاری

   عصر ایران- در پی انتشار پیام مهندس علی عبدالعلی‌زاده رییس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان که در آن از پایان مأموریت خود و بازگشت به زندگی روزمره خبر داده است دبیر کل حزب همبستگی و نماینده جبهه اصلاحات در ستاد انتخاباتی از رییس جمهوری خواست نگذارد او به زندگی رومره بازگردد بلکه در جایگاهی مناسب به عنوان مسؤول نهادینه کردن رابطه دولت - ملت تعیین شود. 

                                                                               محمد سالاری (نویسنده نامه به رییس جمهوری)

محمد سالاری
 
  متن کامل نامه محمد سالاری به رییس جمهوری از این قرار است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور محترم ملت ایران
 سلام علیکم

   امروز سه‌شنبه ساعت 10صبح (قبل از مراسم تحلیف) بود که از جناب آقای مهندس علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی جنابعالی، پیامی حاوی تشکر از اعضای ستاد دریافت کردم که چکیده مضمون آن به شرح ذیل است: "...همچنان که روز نخست گفتم که برای برگزاری انتخابات آمده و پس از پایان آن به زندگی روزمره خود برخواهم گشت، حال که مراسم تنفیذ برگزار شد و برگی دیگر از افتخارات ملت ایران با انتخاب دکتر پزشکیان رقم خورد، از همه همراهان و یارانم در ستادهای انتخاباتی سراسر کشور سپاسگزاری نموده و با توجه به پایان ماموریت، به زندگی روزمره خود بازگشتم".

  جناب آقای دکتر پزشکیان!

   حتما یادتان هست که وقتی بلافاصله پس از اعلام تایید صلاحیت جنابعالی، به‌عنوان هیات رئیسه جبهه اصلاحات ایران خدمت رسیدیم و در آن جلسه 3ساعته مباحث بسیار مهمی به بحث گذاشته شد(که امید دارم موضوعات مطروحه در این جلسه روزی منتشر شود) در امتداد این مباحث، وقتی نوبت به آقای مهندس عبدالعلی‌زاده رسید، ایشان با همان طمانینه و آرامش خاص همیشگی از جریان اصلاحات تشکر کردند و گفتند: "زمانی که دوست 50ساله‌ام مسئولیت ستاد انتخاباتی خود را به من پیشنهاد داد، قبول کردم و قول دادم که با تمام توان و تا پایان انتخابات به ایشان کمک کنم و فقط یک شرط گذاشتم آن هم اینکه قول بدهید تا چنانچه رئیس‌جمهور شدید رابطه "دولت-ملت" را در ایران عزیز نهادینه کنید".

     این جمع‌بندی بسیار بنیادین ایشان، همفکران بنده در جبهه اصلاحات ایران را بسیار امیدوار کرد.

    حال بنده به‌عنوان یک شهروند ایرانی، ضمن یادآوری این شرط مهم تقاضا دارم تا نگذارید آقای عبدالعلی‌زاده به زندگی روزمره خود برگردد، بلکه برای تحقق وعده‌ای که دادید، ایشان را در جایگاهی متناسب، مسئول نهادینه کردن رابطه دولت- ملت نمایید. چرا که توسعه ایران راهی جز این ندارد.

با احترام فراوان و آرزوی موفقیت 
 محمد سالاری
عضوی کوچک از ستاد انتخاباتی جنابعالی
نهم مردادماه 1403

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر