ترکیه به شهادت رساندن هنیه را محکوم کرد

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای، شهادت «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس در پی تروری سفیهانه در تهران را محکوم کرد.

وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور و شهادت «اسماعیل هنیه» ئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در تهران را «نفرت‌انگیز» خواند و آن را محکوم کرد.
 
به گزارش مهر به نقل از آناتولی، ساعاتی پیش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
 
متن اطلاعیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.
 
علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
 
همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را اعلام و آن را به امت عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان تسلیت گفت.
 
این بیانیه اعلام کرد که رئیس جنبش حماس در یک حمله بزدلانه تروریستی در مقر اقامت خود در تهران و بعد از مشارکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران به شهادت رسید.
 
موسی ابومرزوق از اعضای دفتر سیاسی حماسی نیز با اعلام این مطلب تاکید کرد که این ترور بزدلانه بی پاسخ نخواهد ماند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر