بائوجون یونهای ؛ شاسی بلند جدید چینی با ظاهری متفاوت (+تصاویر)

بائوجون یونهای براساس پلتفرم تیانیو دی توسعه یافته است. جلوپنجره کاملا بسته، هدلایت زیبای سه نقطه ای، شیب کوپه سقف، چراغ های یکپارچه در قسمت عقب و... در مجموعه خودرو زیبایی را پیش روی بیننده قرار داده است.

عصر ایران-  بائوجون یونهای یکی از خودروهای جدید بازار چین است که در کلاس شاسی بلند الکتریکی و پلاگین هیبرید روانه بازار خواهد شد.

 برند خودرویی بائوجون محصول همکاری 3 کمپانی جنرال موتورز، سایک موتور و وولینگ اتومبیل است. این برند در سال 2010 و با همکاری نزدیک جنرال موتورز کار خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی بائوجون در لیوژو قرار دارد.

بائوجون یونهای براساس پلتفرم تیانیو دی توسعه یافته است. جلوپنجره کاملا بسته، هدلایت زیبای سه نقطه ای، شیب کوپه سقف، چراغ های یکپارچه در قسمت عقب و... در مجموعه خودرو زیبایی را پیش روی بیننده قرار داده است.

بائوجون یونهای در تریم الکتریکی خالص از منظر ابعاد برابر با 4541 میلیمتر در طول، 1880 میلیمتر در عرض و 1608 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2750 میلیمتر است. باید اشاره کنیم که طول تریم پلاگین هیبرید این خودرو برابر با 4590 میلیمتر است و باقی اعداد مانند نمونه الکتریکی هستند.

رینگ های آلومینیومی 18 اینچی به عنوان آپشن پایه ارائه می شوند.

فضای داخل کابین مانند اکثر خودروهای روز بازار چین یک محیط مینیمال با نمایشگرهای بزرگ است. نمایشگر 15.6 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایش 8.8 اینچی اطلاعات کیلومتر، 2 پد شارژ بی سیم، 2 نگهدارنده لیوان، فرمان دی کات، سیستم صوتی با 8 اسپیکر و... از ویژگی های کابین هستند.

فرمان، دریچه های سیستم تهویه، تریم درب ها و قسمت های جلو استراحتگاه دست در کنسول میانی دارای جزئیات طلائی رنگ هستند.

فضای قسمت بار ظرفیت معادل 567 لیتر دارد که با تغییر حالت صندلی های ردیف آخر به 1570 لیتر می رسد.

در قسمت های مختلف کابین مجموعا 29 فضای ویژه برای قرار دادن اجسام جانمائی شده است.

بائوجون یونهای

تریم های الکتریکی خالص از تک موتور 201 اسب بخاری استفاده می کنند که به ترتیب با باتری 56.7 و 69.2 کیلووات ساعت ارائه می شوند. برد حرکتی نیز 500 و 600 کیلومتر اعلام شده است.

تریم پلاگین هیبرید از ترکیب انجین 1.5 لیتری 105 اسب بخاری در نقش ژنراتور و یک موتور الکتریکی شکل گرفته است. انرژی مورد نیاز موتور از باتری 9.5 و یا 20.5 کیلووات ساعت با توجه به تریم، تامین می شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص 45 و 100 کیلومتر محاسبه شده است. برد حرکتی در حالت ترکیبی به 1100 کیلومتر می رسد. متوسط مصرف سوخت در این ساختار 4.96 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر