تهیه‌کننده فیلم چرا گریه نمی‌کنی؟: با سانس‌ محدود و تبلیغ کم فیلم را در اکران سوزاندند

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» معتقد است که این فیلم در اکران سینماها شرایط خوبی نداشت اما توانست در اکران آنلاین مخاطبان خود را پیدا کند.

رضا محقق تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» معتقد است که این فیلم در اکران سینماها شرایط خوبی نداشت اما توانست در اکران آنلاین مخاطبان خود را پیدا کند.

رضا محقق تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» که به تازگی به اکران آنلاین آمده است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: شکرخدا این فیلم در اکران آنلاین با بازخوردهای خوبی همراه بوده است. منتقدان نقدهای خوبی نوشته‌اند و مردم هم واکنش‌های مثبتی نسبت به آن داشته‌اند.

وی افزود: 2 قشر از مردم مخاطب فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» هستند؛ یکی قشر هنری و فیلم‌بین که نظرات مثبتی داشتند و قشر دیگر عموم مردم بودند. باتوجه به اینکه این فیلم سویه‌های هنری داشت اما عموم مردم نیز واکنش‌های خوبی نسبت به آن داشتند و چیزی که من از مخاطبان دریافت کردم این بود که با فیلم ارتباط برقرار کرده بودند.

این تهیه‌کننده درباره دلیل فروش و تبلیغات کم این فیلم در اکران توضیح داد: این فیلم درگیر چالش‌ها و حواشی زیادی بود. در ابتدا پخش‌کننده‌های زیادی برای اکران فیلم درخواست دادند اما در نهایت شرکت پخش فیلمیران اکران این فیلم را برعهده گرفت و و متأسفانه نتوانستند به خوبی از اکران این فیلم در سینماها حمایت کنند. ب

رای اکران «چرا گریه نمی‌کنی؟» در سینماها سانس محدودی در چند سینمایی که از نظر امکانات زیر صفر بودند، درنظر گرفتند. «چرا گریه نمی‌کنی؟» فیلم خوبی است و بازیگران زیادی دارد و از نظر هنری دارای ویژگی‌های مهمی است.

برای اکران این فیلم تبلیغات نکردند و به نوعی فیلم را سوزاندند. متأسفانه ما از این نظر آسیب دیدیم و یکی از دلایل ناکام ماندن این فیلم در اکران همین بود. شما ببینید امروزه برای یک فیلم کمدی چگونه تبلیغ می‌کنند و چه شرایط اکرانی برایش درنظر می‌گیرند!

وی درباره اکران آنلاین این فیلم توضیح داد: متأسفانه برخلاف شرایط بدی که این فیلم در اکران سینماها داشت اما در اکران آنلاین توانست بیشتر دیده شود زیرا اکران آنلاین بستری است که در دسترس همه قرار دارد و خوشبختانه خود فیلم توانست راه خودش را میان مردم پیدا کند و دهان به دهان بچرخد.

محقق در پایان گفت: در روز اول اکران آنلاین بالای 20 هزار نفر فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» را تماشا کردند. برخی نقد نوشتند که این فیلم امیدها را نسبت به سینما زنده کرده است. من این موضوع را لطف خدا می‌دانم.

فیلم «چرا گریه نمی‌کنی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی رضا محقق است. باران کوثری، هانیه توسلی، فرشته حسینی، علیرضا معتمدی، مانی حقیقی، لیندا کیانی، نهال دشتی، امیرحسین فتحی و علی مصفا بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پسری به نام علیرضا بعد از فوت یکی از اعضای خانواده‌اش نمی‌تواند گریه کند …

فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» از دوم مرداد ماه در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین خود را آغاز کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر