جیمی کیمل پیشنهاد اجرای مجدد مراسم اسکار را رد کرد

جیمی کیمل که پیش از این در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برای چهار بار اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشته است، پیشنهاد اجرای مجدد این مراسم در سال ۲۰۲۵ را رد کرد.

جیمی کیمل مجری و کمدین آمریکایی، پیشنهاد آکادمی اسکار را برای اجرای مراسم پایانی اسکار 2025 رد کرد.

به گزارش ایسنا، «جیمی کیمل» که پیش از این در سال‌های 2017، 2018، 2023 و 2024 برای چهار بار اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشته است، پیشنهاد اجرای مجدد این مراسم در سال 2025 را رد کرد.

جان مولانی کمدین آمریکایی نیز پس از تمجید از حضور کوتاه در مراسم ماه مارس و اجرای مراسم گاورنرز در ماه ژانویه، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی اجرای اسکار 2025 در نظر گرفته شده بود که او نیز حضور به عنوان مجری در مراسم اسکار پیش رو را نپذیرفته است.

بیل کرامر، مدیر عامل آکادمی، در گفتگو با ورایتی در ماه ژوئن، عنوان کرده بود: «خوشبختیم که جیمی کیمل را داریم که سال گذشته به برگزاری یکی از بهترین مراسم‌های اسکار کمک کرد. جان مولانی نیز کارش را فوق‌العاده انجام داد. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که با هر کسی که میزبان برنامه آینده باشد، می‌خواهیم با همین لحن احترام، طنز و عشق فراوان به سینما ادامه دهیم. ما چند گزینه عالی داریم».

گفته می‌شود جان مولانی به دلیل نگرانی در مورد حجم کاری خود، پیشنهاد اجرای مراسم اسکار 2025 را قبول نکرده است.

پرکارترین مجری تاریخ اسکار باب هوپ بود که 19 بار مسئولیت اجرای مراسم را بر عهده گرفت. بیلی کریستال 9 بار، جانی کارسون 5 و جیمی کیمل، ووپی گلدبرگ و جک لمون نیز هر کدام 4 بار اجرای مراسم مهم‌ترین جوایز سینمایی جهان را بر عهده داشته‌اند.

باید منتظر ماند و دید در انتها چه کسی اجرای مراسم اسکار 2025 را بر عهده خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد شانس‌های اصلی جوایز اسکار امسال شامل دنباله‌ جدید فیلم‌های «گلادیاتور» و «جوکر» و همچنین فیلم زندگی‌نامه‌ باب دیلن با عنوان «کاملا ناشناخته»، «ملاقات محرمانه»، فیلم موزیکال و آخرالزمانی «پایان» ساخته جاشوا اوپنهایمر، فیلم «سگ شب» با بازی امی آدامز و فیلم «ماریا» ساخته پابلو لارین و با بازی آنجلینا جولی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر