دیوید تیلور؛ پردرآمدترین مربی کشتی جهان شد

دیوید تیلور، دارنده چندین مدال طلای جهان و المپیک، با امضای قراردادی ۶.۴۵ میلیون دلاری به مدت شش سال، هدایت تیم کشتی ایالت اوکلاهاما را بر عهده گرفت و به عنوان پردرآمدترین مربی کشتی جهان شناخته شد.

رقم قرارداد دیوید تیلور با ایالت کشتی اوکلاهاما مشخص شد.

به گزارش ایسنا،‌ دیوید تیلور، دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک و رقیب سنتی حسن یزدانی، به عنوان پردرآمدترین مربی کشتی در جهان مشغول به فعالیت است.

او پس از ناکامی در راهیابی به دومین المپیکش با شکست مقابل آرون بروکس در انتخابی تیم ملی آمریکا، پیشنهاد مربیگری در ایالت اوکلاهاما را دریافت کرد و در نهایت جانشین جان اسمیت افسانه‌ای شد.

تیلور با قرارداد 6،45 میلیون دلار معادل تقریبی 380 میلیارد تومان به مدت شش سال هدایت تیم کشتی ایالت اوکلاهاما به عنوان یکی از قطب‌های کشتی آمریکا را در دست گرفت تا به عنوان پردرآمدترین مربی کشتی در جهان شناخته شود.

تیلور در دوران قهرمانی و تحصیل در پنسیلوانیا زیر نظر کایل ساندرسون، قهرمان المپیک 2004 آتن، کار می‌کرد.

پیش از تیلور، جان اسمیت افسانه‌ای به عنوان سرمربی از سال 1992 مشغول به کار بود و دو المپیک و چهار قهرمانی جهان را به دست آورد. دیوید تیلور جایگزین او شد که قراردادی شش ساله امضا کرد. در این مدت او 6.45 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. بدین‌ترتیب این مربی 33‌ساله به یکی از پردرآمدترین مربیان کشتی تبدیل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر