افزایش سقف برداشت از خودپردازها برای تسهیل زیارت اربعین

بانک مرکزی با هدف تسهیل زیارت اربعین برای زائران، سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازها را در مناطق مرزی و مسیرهای تردد زائران به یک میلیون تومان افزایش داد. این تصمیم از ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریور ماه اجرا خواهد شد.

 بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به زائران اربعین حسینی، برداشت نقدی روزانه از خودپردازها ثابت و سیار به صورت درون بانکی و شتابی مسیر تردد زائران اربعین را تا سقف یک میلیون تومان افزایش داد.

به گزارش تسنیم، بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به زائران اربعین حسینی، برداشت نقدی روزانه از خودپردازها ثابت و سیار به صورت درون بانکی و شتابی مسیر تردد زائران و پایانه‌های مرزی در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق، از 16 مرداد ماه تا 16 شهریورماه سال جاری را تا سقف یک میلیون تومان افزایش داد. 

در بخشنامه شماره 03.105393 مورخ 10 مرداد ماه این بانک تأکید شده است، بانکها با توجه به فرارسیدن مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و لزوم ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران حسینی،‌  ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش کمّی و کیفی خدمات در شعب و باجه‌های کشیک در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق، از تاریخ 16‏ مرداد ماه 1403 لغایت 16 شهریور ماه سال جاری نسبت به تمهید اقدامات فنی لازم در سوییچ صادرکنندگی آن بانک به منظور افزایش سقف روزانه برداشت وجه نقد از خودپرداز (شتابی و درون بانکی) تا مبلغ (10.000.000ریال) اقدام کنند.

همچنین شبکه بانکی در بازه زمانی مزبور موظف است در خودپردازهای ثابت و سیار آن بانک مستقر در مسیر تردد زائران و پایانه‌های مرزی در استان‌های برشمرده، امکان برداشت وجه نقد به ازای هر تراکنش تا سقف مبلغ (10.000.000ریال) در هر روز (شتابی و درون بانکی)، اقدام و متناسب با میزان تقاضای زائران، نسبت به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین به موقع اسکناس و ایران‌چک مورد نیاز با همکاری اداره نشر اسکناس و خزانه این بانک و پول‌گذاری مناسب دستگاه‌های هدف، اقدام مقتضی به عمل آورند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر