سیدبندی لیگ نخبگان آسیا مشخص شد؛ پرسپولیس و استقلال در انتظار رقبای سرسخت

سیدبندی لیگ نخبگان آسیا اعلام شد و تیم‌های پرسپولیس و استقلال در سیدهای مختلف قرار گرفتند. سرخپوشان پایتخت در سید اول و آبی‌پوشان در سید دوم با رقبای قدرتمندی از جمله الهلال، النصر و العین روبرو خواهند شد.

سیدبندی نمایندگان ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان 2 مشخص شد.

به گزارش فارس، سایت فوتی رنکینگ سیدبندی جدید مسابقات لیگ نخبگان را اعلام کرد.

بر اساس گزارش این رسانه آماری، پرسپولیس در سید یک با العین امارات، الهلال عربستان، السد قطر، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق قرار گرفت.

استقلال هم در سید دوم با النصر عربستان، الریان قطر، الوصل امارات، الاهلی عربستان و برنده دیدار پلی آف از میان سپاهان ایران، شباب الاهلی امارات و یا الغرافه قطر ایستاد.

طبق فرمت جدید مسابقات مرحله گروهی این طور برگزار می شود که تیم های سید اول به مصاف تیم های سید دوم می روند.

هر تیم 4 بازی خانگی و 4 بازی خارج از خانه انجام می شود. طبق قانون AFC دو تیم از یک کشور در این مرحله مقابل هم قرار نمی گیرند.

در نتیجه استقلال و پرسپولیس و در صورت صعود سپاهان باهم رقابت نخواهند کرد.

8 تیم برتر مرحله گروهی راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند و قرار است تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم رقابت کند.

 مرحله یک چهارم نهایی هم قرعه کشی می شود و به صورت تکی برگزار می شود. نیمه نهایی و فینال هم به صورت تک بازی برگزار می شود. مراحل حذفی به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام سایت فوتی رنگینگ سیدبندی لیگ قهرمانان 2 هم مشخص شد تا تکلیف سید تراکتور نیز مشخص شود.

سید اول: التعاون عربستان، الوکره قطر و بازندگان مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا (2 تیم از سپاهان ایران، شباب الاهلی امارات یا الغرافه قطر)

سید دوم: تراکتور ایران، شارجه امارات، نسف قارشی ازبکستان و نیروی هوایی عراق

سید سوم: الحسین اردن، استقلال تاجیکستان، موهون باگان هند و الخالدیه بحرین

سید چهارم: الوحدات اردن، روشن تاجیکستان و برندگان مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان 2 (دو تیم از الاهلی بحرین، الکویت کویت، بنگال شرقی هند و آلتین آسیر ترکمنستان)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر