هشدار جدی به مس رفسنجان: مجوز حرفه‌ای نگیرید، سقوط می‌کنید

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در اظهارات اخیر خود به باشگاه مس رفسنجان هشدار داد که در صورت عدم اخذ مجوز حرفه‌ای، این تیم به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مس‌رفسنجان اگر امسال نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد به لیگ دسته یک سقوط می‌کند چون دو سالی است که مس‌رفسنجان نتوانسته مجوز حرفه‌ای دریافت کند.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: این جلسه آخرین جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها است و تذکرات لازم را هم به ورزشگاه گفتیم و باید به آن‌ها هم رسیدگی کنند. از فردا هم بازدید میدانی شروع می‌شود تا بدانیم کدام ورزشگاه‌ها آماده شده‌اند.

وی افزود: اگر استانداردها رعایت نشود قطعا بازی‌ها را به ورزشگاه دیگر منتقل می‌کنیم. ما مشکلات جدی برای مسابقات نداریم ولی اگر گل‌گهر سیرجان یا مس‌رفسنجان در بالای جدول باشند، نمی‌توانند در جام باشگاه‌ها حضور داشته باشند. مس‌رفسنجان اگر امسال نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد به لیگ دسته یک سقوط می‌کند. چون دو سالی است که مس‌رفسنجان نتوانسته مجوز حرفه‌ای دریافت کند و در قانون هم نوشته شده است اگر باشگاهی سه سال مجوز نگیرد به دسته پایین‌تر هم سقوط می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر