جدال سردار و سپاهان بدون حضور عزت‌اللهی؛ غایب بزرگ شباب الاهلی

در حالی که همه نگاه‌ها به جدال سردار آزمون و سپاهان دوخته شده است، سعید عزت‌اللهی دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این دیدار حساس نخواهد بود. غیبت عزت‌اللهی باعث شده تا قدرت خط هافبک شباب الاهلی تا حدودی کاهش یابد.

سعید عزت‌اللهی به دلیل مصدومیت به بازی با سپاهان نمی‌رسد و غایب بزرگ شباب الاهلی در این دیدار حساس خواهد بود.

به گزارش ایرنا، شباب الاهلی با کسب 58 امتیاز از 26 بازی در فصل 2024-2023 لیگ امارات نایب‌قهرمان شد و به همین دلیل برای حضور در مرحله اصلی لیگ نخبگان آسیا باید در پلی‌آف مقابل سپاهان از ایران قرار بگیرد. شباب الاهلی حالا و بعد از جذب سردار آزمون، از دو بازیکن ایرانی در ترکیب خود سود می‌برد. همین مسأله در فاصله 6 روز تا جدال اصفهان به حساسیت بازی الاهلی مقابل سپاهان اضافه کرده و باعث شده تا علاقمندان به فوتبال در ایران برای برگزاری این دیدار لحظه‌شماری کنند. این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا ( سال 2014 ) دو بار مقابل هم قرار گرفتند که سهم سپاهان یک تساوی و یک شکست بود.

شباب الاهلی اما نمی‌تواند به طور قطع از یک بازیکن ایرانی خود در این بازی استفاده کند. سعید عزت‌اللهی که از نیم‌فصل سال قبل راهی لیگ امارات شد، 12 بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و در 892 دقیقه حضور، موفق شد 2 گل به ثمر برساند. او که اواخر فضل قبل دچار مصدومیت شد، به بازی با سپاهان نمی‌رسد. عزت‌اللهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با تأیید این موضوع می‌گوید: «متأسفانه اواخر فصل قبل آسیب دیدم و چند بازی از لیگ امارات و همچنین اردوی تیم ملی را از دست دادم. مراحل درمان خود را سپری کرده‌ام اما متأسفانه نمی‌توانم شباب الاهلی را مقابل سپاهان همراهی کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم در ترکیب شباب الاهلی قرار بگیرم. ضمن اینکه امید دارم با رسیدن به آمادگی کامل و در صورت صلاحدید کادرفنی بتوانم در اردوی شهریورماه تیم ملی شرکت کنم.»

جدال سردار و سپاهان بدون حضور عزت‌اللهی؛ غایب بزرگ شباب الاهلی

سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون سابقه بازی کنار یکدیگر را در تیم ملی و همچنین روستوف روسیه در کارنامه دارند. در فصل 2018-2017 که هدایت روستوف را قربان بردی‌اف بر عهده داشت و این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رفت، هم سعید عزت‌اللهی در ترکیب حضور داشت و هم سردار آزمون. حالا این 2 بازیکن و بعد از انتقال مهم آزمون به شباب الاهلی می‌توانند دوباره کنار هم بازی کنند. سعید عزت‌اللهی در این باره هم صحبت می‌کند: «حضور سردار قطعاً اتفاق خوبی برای تیم ما است. به این دلیل که من و سردار سال‌ها در تیم ملی و همچنین یک فصل در روستوف کنار هم بازی کردیم و کاملاً هماهنگ هستیم. بسیار خوشحالم که سردار اینجا است و امیدوارم که مثل سال‌های قبل بتوانیم اتفاقات خوبی را کنار هم رقم بزنیم. آرزوی موفقیت برای آزمون دارم و امید این است که فصل آینده فصل خوب و موفقیت‌آمیزی برای ما باشد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر