میراث جاودان رونالدو در رئال مادرید؛ الگویی برای نسل جدید

کریستیانو رونالدو حتی پس از جدایی از رئال مادرید، همچنان بر این باشگاه تأثیرگذار است. بازیکنان جوان رئال از جمله وینیسیوس، رودریگو و اندریک، از رونالدو به عنوان الگوی خود یاد می‌کنند و تلاش می‌کنند تا با الگوگیری از او به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

بازیکنان فعلی رئال مادرید با وجود اینکه سال‌ها از جدایی ستاره پرتغالی از این تیم می‌گذرد، با الگوگیری از سبک تمرینات و زندگی حرفه‌ای او، استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا، 6 سال از رفتن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید می‌گذرد اما او همچنان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است و بازیکنان از CR7 تقلید می‌کنند.

رونالدو پس از پیوستن به این باشگاه اسپانیایی از منچستریونایتد در سال 2009 با رکورد 80 میلیون پوندی در آن زمان، با 438 گل در 450 بازی، بهترین گلزن تاریخ مادریدی‌ها شد. بدون شک اعداد او در کتاب‌های تاریخ ثبت خواهند شد اما حرفه‌ای بودن و تعهد بی‌وقفه او همچنان در مادرید، به خصوص در نسل جدید، یک نقطه عطف است.

نشریه اسپانیایی AS نوشت که بازیکنان فعلی رئال مادرید از «روش کریستیانو» برای بهبود همه چیز از تغذیه گرفته تا حرفه‎‌ای بودن در تمرین استفاده می‌کنند. در این گزارش آمده است: رونالدو از زمان ورودش به مادرید در تابستان 2009، یک تغییر فرهنگی در این تیم ایجاد کرده که از جنبه ورزشی فراتر رفته است.

از وینیسیوس، رودریگو، اورلین شوآمنی، آردا گولر و اندریک به عنوان کسانی که با تماشای رونالدو بزرگ شدند، نام برده می‌شود و تاثیر او بر این بازیکنان در هفته‌های اخیر به خوبی آشکار است. این بازیکنان با الگو گرفتن از رونالدو در تعطیلات تابستانی سخت تمرین کرده‌اند تا با «روش کریستیانو» آمادگی بدنی‌شان را برای فصل پیش‌رو از دست ندهند.

میراث جاودان رونالدو در رئال مادرید؛ الگویی برای نسل جدید

این میراثی که کریستیانو به جا گذاشته و فلسفه او، مبنی بر تلاش برای بهبود روز به روز، حرفه‎‌ای بودن در تمرین، تغذیه اصولی و همه این موارد تا به امروز در سانتیاگوبرنابئو دیده می‌شود.

شاید بزرگ‌ترین نشان‌دهنده تأثیر مستمر رونالدو، اذعان خرید جدید این تیم یعنی اندریک در مراسم معارفه‌اش در رئال مادرید بود. این مهاجم برزیلی گفت: برای بازی در رئال از کودکی برنامه‌ای نداشتم اما از همان روزها عاشق رئال مادرید بودم. رونالدو را دیدم و به خاطر او می‌خواستم کمی بیشتر در مورد رئال مادرید بدانم. او بزرگ‌ترین الگوی من است، بازیکنی که همه رکوردها را شکست.

اندریک افزود: کریستیانو بیشتر از یک ورزشکار است. او مردی است که همه باید از او الگو بگیرند. زیرا بدون توجه به لحظه، می‌خواهد بهترین باشد و عنوان کسب کند. او می‌خواهد به نقاط عطف دست یابد. علاوه بر بزرگی در قامت یک بازیکن، فردی فروتن است. او یک الگو برای هر بازیکنی است که می‌خواهد در دوران حرفه‌ای خود بیشتر پیشرفت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر