پیام تسلیت سردار رادان در پی شهادت اسماعیل هنیه

رادان نوشت: شهادت دکتر اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس که پس از عمری تلاش و مبارزه در راه اسلام به هم‌کاروانیان و خیل دوستان شهیدش ملحق شد را به مقام ‌معظم رهبری و بالاخص به خانواده معظم شهید عزیز و گرانقدر؛ تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی شهادت دکتر «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت. ‌
 
به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در پیامی شهادت دکتر "اسماعیل هنیه" را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است: شهادت برادر بزرگوار و سرافراز جهان اسلام و مجاهد ‌خستگی ناپذیرجبهه‌های مقاومت؛‌ شهید دکتر اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس که پس از عمری تلاش و مبارزه در راه اسلام به هم‌کاروانیان و خیل دوستان شهیدش ملحق شد را به مقام ‌معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت همیشه قهرمان فلسطین، امت اسلامی، آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت و ملت شریف ایران و بالاخص به خانواده معظم شهید عزیز و گرانقدر؛ تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
بدون تردید ترور ناجوانمردانه و بزدلانه این قهرمان همیشه زنده اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و قطعاً این اقدام جنایتکارانه، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر از گذشته خواهد کرد.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام، از درگاه خداوند منان مسئلت دارم روح بلند  آن عزیز سفر کرده  را در جوارملکوتی و دریای بیکران رحمتش به آرامش رساند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان