مراسم وداع با شهید هنیه در تهران/ رهبر انقلاب بر پیکر شهید اسماعیل هنیه نماز خوانند

رهبر انقلاب در پیامی به همین مناسبت ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز بر پیکر شهید اسماعیل هنیه مجاهد برجسته مقاومت فلسطین اقامه نماز کردند.
 
به گزارش ایسنا، اقامه نماز بر پیکر شهید هنیه صبح امروز؛ پنجشنبه 11 مرداد 1403 در دانشگاه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی و با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و یاران این شهید انجام  شد.
 
پس از آن مراسمم تشییع پیکر مجاهد شهید اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.
 
صبح چهارشنبه 10 مرداد 1403 اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
 
حضرت آیت الله خامنه ای روز گذشته در پیامی به همین مناسبت ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان