رکورد جدید فیلم ددپول و ولورین ؛ ۵ روزه پنجمین فیلم پرفروش جهان شد

«ددپول و ولورین» دنباله فیلم ابرقهرمانی و فانتزی ۲ شخصیت مشهور این مجموعه فیلم‌ها، از مرز ۵۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور ‌کرد.

پس از پنج روز که از اکران فیلم جدید «ددپول» می‌گذرد، فروش این فیلم از مرز 550 میلیون دلار عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «ددپول و ولورین» دنباله فیلم ابرقهرمانی و فانتزی 2 شخصیت مشهور این مجموعه فیلم‌ها در کنار هم با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش شخصیت‌های کتاب‌های مصور، از مرز 550 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور ‌کرد. فروش بلیت‌ این فیلم در آمریکای شمالی 261 میلیون دلار و در سطح بین‌الملل 284 میلیون دلار است تا نشان دهد تنها پس از 5 روز اکران، مجموع فروش بلیت‌ این فیلم در سراسر جهان به 545.8 میلیون دلار رسیده و تا زمان انتشار خبر از مرز 550 میلیون دلار عبور کرده است.

«ددپول و ولورین» با درجه R از همان آغاز اکرانش شروع به رکوردشکنی برای یک فیلم با این درجه کرد و همچنان با فروش قابل توجه روزانه در حال پیش تاختن است. در داخل آمریکا، این فیلم با 25.3 میلیون دلار فروش در روز سه‌شنبه بزرگ‌ترین فروش برای یک فیلم با درجه R در این روز را کسب کرد و سیزدهمین فیلم بزرگ تمام دوران شد. یک روز پیش از آن هم با فروش 24.4 میلیون دلاری، بالاترین فروش در یک دوشنبه را برای فیلمی با رتبه R ثبت کرد.

تاکنون و تنها پس از 5 روز فروش، «ددپول و ولورین» پس از «درون بیرون2» با فروش 615 میلیون دلاری در آمریکا، «من نفرت انگیز 4» با فروش 293 میلیون دلاری و «تلماسه: قسمت دوم» با فروش 282 میلیون دلاری، چهارمین اکران بزرگ سال 2024 در داخل آمریکا بوده است.

خارج از آمریکای شمالی، دیگر کشورهایی که بیشترین استقبال را از این فیلم به عمل آورده‌اند، چین با فروش 30.5 میلیون دلار، بریتانیا با فروش 27.7 میلیون دلار، مکزیک با فروش 23.4 میلیون دلار و استرالیا با فروش 15.2 میلیون دلار هستند.

با این سرعت فروش «ددپول و ولورین» به زودی به دومین فیلم امسال و دومین فیلم با درجه R در تاریخ بدل می‌شود که به فروش جهانی یک میلیارد دلار دست پیدا می‌کند.

در عین حال در سطح جهانی این فیلم در حال حاضر پس از «درون بیرون 2» با فروش 1.5 میلیارد دلاری، «تلماسه: قسمت دوم» با فروش 711 میلیون دلاری، «من نفرت انگیز 4» با فروش 680 میلیون دلاری و «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» با فروش 567 میلیون دلاری جای دارد و پنجمین فیلم پرفروش جهان در سال 2024 است.

شاون لوی «ددپول و ولورین» را کارگردانی کرد تا یک موفقیت ضروری برای دنیای سینمایی مارول دیزنی را پس از چند شکست در بازار فروش، رقم بزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان