جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر؛ پزشکیان و هنیه

«دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی، عزت، حیثیت، افتخار و شرف خود دفاع و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.»

همزمان با مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه در تهران، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با شعار «فرمانده آزادگان» رونمایی شد.

به گزارش مهر، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) در سحرگاه امروز پنجشنبه 11 مرداد باتوجه به ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی با شعار «فرمانده آزادگان» رونمایی شد.

در توضیح این دیوارنگاره که با تصویری از مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در کنار شهید هنیه ترسیم شده، بخشی از صحبت‌های رئیس‌جمهور برای شهادت اسماعیل هنیه ذکر شده است: «دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی، عزت، حیثیت، افتخار و شرف خود دفاع و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.»

خانه طراحان انقلاب اسلامی و هنرمندان این مرکز، از ساعات اولیه شهادت اسماعیل هنیه دست به قلم شدند و طرح‌هایی ترسیم کردند.

دیوارنگاره میدان ولیعصر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان