آنچلوتی: رونالدو اسطوره است، اما وینیسیوس توپ طلا را می‌برد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در مصاحبه اخیر خود به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و کار کردن با او را تجربه‌ای لذت‌بخش توصیف کرد. با این حال، او پیش‌بینی کرد که وینیسیوس جونیور، ستاره جوان برزیلی رئال، شانس بیشتری برای کسب توپ طلا دارد.

سرمربی رئال مادرید کارکردن با کریستیانو رونالدو را بسیار لذتبخش و آسان دانست. او پیش‌بینی کرد وینیسیوس برنده توپ طلا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید فصل درخشانی را با کارلو آنچلوتی پشت سر گذاشت و توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست آورد.

به نوشته روزنامه اسپانیایی آس، وینیسیوس، دنی کارواخال و جود بلینگام سه بازیکن رئال به شمار می‌آیند که شانس بردن توپ طلا را دارند.

کارلو آنچلوتی درباره شانس اصلی کسب توپ طلا گفت: هم وینیسیوس و هم کارواخال و بلینگام فصل بسیار خوبی را تجربه کردند و هر سه بازیکن گل‌های بسیار حساسی را به ثمر رساندند اما به نظرم وینیسیوس توپ طلا را خواهد برد.

او درباره کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو یک اسطوره است. کارکردن با او لذتبخش و ساده است. برای یک مربی بسیار خوب است که بازیکنی را داشته باشد که در هر بازی گل می‌زند.

کارلتو درباره ادن هازارد و دلیل موفق‌نشدنش در رئال گفت: هازارد بازیکن خوبی بود اما زیاد مصدوم می‌شد و این مشکلاتی برایش به وجود آورد اما مشکل دیگر او این بود که برای قرارگرفتن در ترکیب و بازی‌کردن مبارزه نکرد و نجنگید. هازارد باید تلاش بیشتر می‌کرد. او حس رقابت‌کردن نداشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان