پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی/ اعزام بازنشستگان به مشهد، به‌زودی

برنامه‌ریزی و تدارکات اعزام بازنشستگان به سفر معنوی مشهد مقدس نیز انجام شده و در مرحله تکمیل است و ان‌شاءالله اولین گروه بازنشستگان به زودی به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد تومان خبر داد و گفت: رقم تسهیلات پرداختی به بازنشستگان سازمان در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 میلیون تومان افزایش یافته و به رقم 30 میلیون تومان رسیده است.
 
به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی ارتقای معیشت بازنشستگان را از اولویت‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات که با همکاری بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود، مرحله اول از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در سال جاری است. در سال گذشته 259 هزار فقره وام 20 میلیون تومانی در هفت مرحله به بازنشستگان پرداخت شد. رقم تسهیلات پرداختی در سال جاری 50 درصد افزایش یافته و تا پایان سال جاری تلاش خواهیم کرد تعداد وام‌های پرداختی امسال را هم نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.
 
وی همچنین افزود: برنامه‌ریزی و تدارکات اعزام بازنشستگان به سفر معنوی مشهد مقدس نیز انجام شده و در مرحله تکمیل است و ان‌شاءالله اولین گروه بازنشستگان به زودی به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.
 
به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، گفتنی است ثبت‌نام اولین مرحله وام بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سال جاری از ابتدای تیر ماه سال جاری در کانون‌های بازنشستگان آغاز شد و به هر استان متناسب با جمعیت بازنشستگان استان، سهمیه مشخصی اختصاص یافته بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان