انقلاب در استقلال؛ جدایی زیلیکیچ و آمدن اندونگ

بازار نقل و انتقالات استقلال همچنان داغ است. در حالی که آبی‌پوشان پایتخت به دنبال تقویت تیم خود هستند، خبر جدایی قریب‌الوقوع آلمدین زیلیکیچ و پیوستن دیدیه اندونگ به این تیم منتشر شده است.

به نظر می‌رسد طی روزهای پیش‌رو، آلمدین زیلیکیچ جدایی قریب‌الوقوعی از تیم استقلال خواهد داشت و قرارداد دیدیه اندونگ هم با آبی‌ها نهایی می‌شود.

به گزارش فوتبال 360، آبی‌پوشان پایتخت در حال گذراندن اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود به میزبانی کشور ترکیه هستند و در طول روزهای اخیر یک بازی دوستانه هم برابر استانبول‌اسپور برگزار کرده‌اند. با وجود توافقات انجام شده و رونمایی آبی‌ها از 6 بازیکن جدید، همچنان قرار است فعالیت نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها ادامه پیدا کند و براساس آخرین خبرها، احتمالاً طی 24 ساعت آینده از گائل کاکوتا به عنوان هفتمین خرید تابستانی استقلال رونمایی خواهد شد و این وینگر کنگویی رسماً کارش را در جمع آبی‌پوشان پایتخت آغاز می‌کند.

کاکوتا در شرایطی با استقلالی‌ها به توافق رسیده که گفته می‌شود احتمالاً او آخرین خرید تابستانی آبی‌ها نخواهد بود. جواد نکونام برای تقویت خط هافبک تیمش به دنبال جذب علی کریمی بود اما انتقال این هافبک باتجربه به تیم استقلال نهایی نشد و حالا از اردوی استقلال در ترکیه خبر می‌رسد که نکونام نام دیدیه اندونگ را به عنوان جانشین کریمی معرفی کرده و استقلالی‌ها درصدد آن هستند تا بتوانند هافبک گابنی را به خدمت بگیرند و عملکرد خوب خود در بازار تابستانه را تکمیل کنند.

خط قرمز نکونام روی نام وینگر جنجالی!

آلمدین زیلیکیچ در شرایطی به اردوی استقلال در کشور ترکیه اضافه شده که او حتی در دیدار دوستانه برابر استانبول‌اسپور هم به میدان رفت اما براساس خبرهای واصله، نکونام از عملکرد فنی این وینگر بوسنیایی که به شکلی جنجالی انتقال او به جمع آبی‌پوشان نهایی شد، رضایت ندارد و از مدیران باشگاه خواسته تا قرارداد او را فسخ کنند؛ آن‌هم در حالی‌که در کنار زیلیکیچ، هنوز وضعیت ودران کیوسفسکی هم تعیین‌تکلیف نشده و به نظر می‌رسد 2 فسخ قرارداد جنجالی و پرماجرا در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

دو بوسنیایی به همراه ستاره عراقی در لیست مازاد

نکونام در حالی خواهان قطع همکاری با آلمدین زیلیکیچ شده که استقلال برای فصل جدید (1+5) سهمیه بازیکن خارجی دارد. در کنار زیلیکیچ و کیوسفسکی، رافائل سیلوا به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف، کوین یامگا، منتظر محمد و گوستاوو بلانکو دیگر بازیکنان خارجی تحت قرارداد آبی‌ها هستند و گائل کاکوتا هم به‌نظر می‌رسد به‌زودی به جمع بازیکنان خارجی استقلال اضافه خواهد شد! از میان 8 بازیکن خارجی مطرح‌شده، نکونام با توجه به طرح درخواست جذب دیدیه اندونگ، خواهان حفظ 5 بازیکن است و گفته می‌شود سرمربی آبی‌ها تمایلی به همکاری با زیلیکیچ، کیوسفسکی و البته منتظر محمد ندارد!

تازه‌ترین خرید استقلال از گابن می‌آید!

آبی‌ها در کنار توافق نهایی با گائل کاکوتا، مذاکرات مثبتی را طی روزهای گذشته با دیدیه ابراهیم اندونگ داشته‌اند و این هافبک میانی 30 ساله اهل کشور گابن، گزینه اصلی استقلالی‌ها برای تقویت خط هافبک تیم‌شان است. اندونگ که فصل گذشته عضوی از تیم الریاض عربستان بود و تجربه بازی در تیم‌هایی چون ساندرلند و واتفورد را دارد و برای تیم ملی گابن هم نزدیک به 50 بازی ملی انجام داده، برای حضور در استقلال با مدیران باشگاه به توافقات اولیه دست پیدا کرده و گفته می‌شود اگر دور نهایی مذاکرات مثبت پیش برود و پرداختی مدنظر اندونگ به حساب او بنشیند، هافبک گابنی به‌زودی عازم تهران خواهد شد تا بعد از پایان اردوی استقلالی‌ها در ترکیه، در تهران کارش را در جمع شاگردان جواد نکونام آغاز کند. براساس آخرین خبرها، احتمالاً اندونگ آخرین خرید تابستانی استقلال خواهد بود و آبی‌ها با ثبت 8 خرید به سوی فصل جدید لیگ برتر می‌روند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان