جواد ظریف معاون پزشکیان شد /محمدجعفر قائم پناه چه مسئولیتی گرفت؟ /رئیس جمهوری دو معاون خود را منصوب کرد

پزشکیان معاونت‌های راهبردی و اجرایی و همچنین سرپرست نهاد ریاست جمهوری را منصوب کرد.

جواد ظریف معاون پزشکیان شد /محمدجعفر قائم پناه چه مسئولیتی گرفت؟ /رئیس جمهوری دو معاون خود را منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مسعود پزشکیان رئیس جمهوری، دو معاونت خود را منصوب کرد.

رئیس‌جمهور در حکمی «محمدجواد ظریف» را به عنوان معاون راهبردی رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی های استراتژیک منصوب کرد، در متن حکم او آمده است؛

جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون راهبردی رئیس جمهور» منصوب می نمایم. انتظار می‌رود با بهره گیری از تجربه‌های انباشته مدیران ارشد کشور در دهه‌های گذشته و توانمندی‌های گسترده علمی تخصصی و کاربردی، نخبگان اندیشکده‌ها و نهادهای جامعه مدنی، تحولات کلان داخلی و بین‌المللی و میزان توفیق در دستیابی به اهداف قانون اساسی سند چشم انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را رصد نموده، مستقیماً به اینجانب منعکس نمایید. در انجام این وظیفه توجه به تعهدات انتخاباتی و ظرفیت‌های نظارتی مردمی ضروری است به منظور جلوگیری از اضافه کردن ساختار و تشکیلات جدید و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، شایسته است مسئولیت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری را بر عهده گرفته و وظایف و کارویژه‌های این مرکز را به تشکیلات مناسب برای معاونت راهبردی ریاست جمهوری تبدیل کنید. بدیهی است به منظور اجرای وظایف این معاونت دستگاه‌ها و نهادهای دولتی همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.

توفیقات جناب عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
مسعود پزشکیان» 

همچنین در حکمی دیگر از سوی پزشکیان، «محمدجعفر قائم پناه» به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجعفر قائم‌پناه آمد است:

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می نمایم.

انتظار است با هماهنگی دفتر رئیس جمهور و تعامل با وزراء و معاونین رئیس جمهور با اتکال به خداوند متعال و در چهارچوب سند چشم انداز سیاستهای کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی» و قانون برنامه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید. بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور و مقامات دولت نیز همکاری لازم را با جناب عالی خواهند داشت.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان