خوزستان/ حمله سگ‌ های بلاصاحب به کارشناس بهداشت

یکی از بانوان همکار مراقب سلامت که برای نمونه‌گیری از محل‌های مستعد زیست پشه آئدس به یکی از مناطق شهرستان بهبهان رفته بود، مورد حمله چند قلاده سگ ولگرد قرار گرفته و از ناحیه پا دچار آسیب و مصدومیت شده است. در این حادثه گوشی و عینک وی نیز شکسته و خسارت دیده است.

 سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان خوزستان از حمله سگ‌های بلاصاحب به کارشناس بهداشت این دانشکده حین انجام خدمت خبر داد.
 
دکتر محمدرضا خواجه‌پور امشب (11 مردادماه) در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از بانوان همکار مراقب سلامت که برای نمونه‌گیری از محل‌های مستعد زیست پشه آئدس به یکی از مناطق شهرستان بهبهان رفته بود، مورد حمله چند قلاده سگ ولگرد قرار گرفته و از ناحیه پا دچار آسیب و مصدومیت شده است. در این حادثه گوشی و عینک وی نیز شکسته و خسارت دیده است.
 
وی افزود: متاسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان از جمله تشکیل جلسات مکرر و کمیته‌های تخصصی، طرح مکرر موضوع در شورای سلامت شهرستان، مکاتبه با دستگاه‌های مسئول و ارسال گزارش به دستگاه قضایی، تاکنون اقدام مناسبی برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهرستان انجام نشده است.
 
سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: با آرزوی صحت و سلامتی برای این همکار زحمتکش، از مسئولان ذیربط تقاضا می‌شود به منظور حفظ سلامت شهروندان اقدامات لازم را برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهرستان انجام دهند تا از بروز حوادث ناگوار پیشگیری شود. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان