احتمال غافلگیری بزرگ در ترکیب پرسپولیس؛ فرجی به جای پورعلی‌گنجی و گولسیانی؟

تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس در ترکیه نشان می‌دهد که خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید سرخ‌پوشان، تصمیمات جالبی برای ترکیب تیمش گرفته است.

 تمرینات پرسپولیس در استانبول نکات جالبی را از تصمیمات خوان کارلوس گاریدو به دست می‌دهد.

به گزارش “ورزش سه”،  پیش فصل پرسپولیس با یک سرمربی جدید، سوالات زیادی را در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد کرده و آنها بی‌صبرانه در انتظار شروع لیگ برتر و آشنایی با ترکیب تیمشان و ایده‌های کارلوس گاریدو هستند.

سرمربی اسپانیایی در این مدت چهره یک رئیس منضبط و مسلط بر تمام امور تیم را نشان داده و وضعیت بازیکنان را با دقت و وسواس زیادی مورد بررسی قرار می‌دهد.

یکی از مواردی که گاریدو روی آن تاکید دارد، فشار حداقلی تمرینات روی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی است. بازیکنانی که فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند و البته چند هفته پیش با آمادگی کامل به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشتند.

اما گاریدو مراقبت از آنها را در استفاده از این دو بازیکن را در دستور کارش قرار داده و به خصوص در قبال پورعلی‌گنجی 32 ساله، احتیاط خاصی را پیش گرفته است.

همین موضوع باعث شده تا احتمال نیمکت‌نشینی پورعلی‌گنجی در چند هفته اول بالا برود و در عین حال یک نکته دیگر هم وجود دارد.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس بعد از بازگشت به این تیم هنوز آمادگی موردنظر را ارائه نکرده تا فعلا در چیدمان پرسپولیس قرار نگیرد.

در چنین شرایطی فرشاد فرجی و سهیل صحرایی، دو گزینه اصلی برای قرار گرفتن کنار حسین کنعانی به شمار می‌روند. در تمرین آخر پیش از بازی دوستانه با الاهلی، این فرجی بود که در ترکیب اصلی  قرار گرفت تا مشخص شود شانس خوبی برای شروع لیگ برتر دارد.

البته هنوز فرصت دو هفته‌ای تا شروع لیگ برتر باقی مانده اما اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، احتمال دارد عجیب‌ترین تغییر در ترکیب پرسپولیس ورود فرشاد فرجی به ترکیب اصلی باشد، جایی که دو مدافع تیم ملی برای او روی نیمکت بنشینند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان