فِراری پوروسانگوئه عجیب؛ وقتی برادرت در کمپانی مقام دارد!(عکس)

آیا تا به حال یک فِراری با طرح استتاری شبیه به بازی‌های ویدیویی دیده بودید؟ لاپو الکان، با سفارش این فِراری پوروسانگوئه استتاری، مرزهای طراحی خودرو را جابه‌جا کرده است. این خودرو با الهام از طرح‌های استتاری نظامی، ظاهری خشن و متفاوت پیدا کرده است.

عصر ایران - فِراری پوروسانگوئه منحصربه‌فردی که تاکنون دیده بودیم، این بار در لیسبون پرتغال به چشم آمده است. پیش از این، در سال 2023 و در کازکایس پرتغال نیز مشاهده شده بود. این خودرو متعلق به لاپو الکان، برادر جان الکان، رئیس هیئت مدیره فیات و البته فراری است و یک شاهکار استتاری بی‌نظیر است.

این پوشش استتاری نیست، بلکه یک رنگ‌آمیزی سفارشی مستقیم از کارخانه فِراری است که یادآور طرح استتاری بازی های جنگی است.

فِراری پوروسانگوئه استتاری؛ کال آف دیوتی در دنیای واقعی (عکس)

رنگ اصلی خودرو بژ است و دارای الگوی استتاری با قطعات تیز در سایه‌های مختلف قهوه‌ای است که با جزئیات قهوه‌ای مات تیره در اسپلیتر جلو، دامن‌های جانبی، گلگیرها و گلگیر عقب برجسته شده است. حتی چرخ‌ها و اسب پرنده روی کاپ‌ها نیز دارای پوشش قهوه‌ای مات تیره هستند. کالیپر ترمزها نیز همان سبک استتاری بقیه خودرو را دارند.

داخل خودرو نیز به همان اندازه چشمگیر است. صندلی‌ها، کنسول وسط و فرمان همگی از طرح استتاری بیرونی تبعیت می‌کنند. قسمت پایین داخلی با پارچه خاکستری روشن تزئین شده است که به سمت قهوه‌ای روشن و چرم قهوه‌ای تیره در بالا تغییر می‌کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان