قتل یک مرد و ربایش یک زن و کودک در خراسان رضوی

شب گذشته یک مرد حدود ۳۵ ساله با سلاح گرم در شهر کاشمر به قتل رسید و یک زن ۵۰ ساله نیز مجروح شد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر خراسان رضوی گفت: شب گذشته پس از قتل یک مرد میانسال در این شهر، همسر وی و یک کودک توسط قاتل و همدستانش ربوده شدند.
 
اسماعیل بلوچ زاده پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته یک مرد حدود 35 ساله با سلاح گرم در شهر کاشمر به قتل رسید و یک زن 50 ساله نیز مجروح شد.
 
وی اظهار کرد: پس از وقوع این جنایت قاتل و همدستانش همسر مقتول و یک کودک که در این منزل بودند را ربودند و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
 
دادستان کاشمر یادآور شد: قاتل با ورود به این منزل ابتدا خواستار حضور زن دیگری در محل می شود که پس از امتناع از حضور وی، درگیری و تیراندازی روی می دهد و در ادامه قاتل مسلح اعلام می کند در مقابل حضور زن یاد شده، کودک و زن ربوده شده را آزاد می کند و سپس متواری می شود.
 
بلوچ زاده ادامه داد: قاتل آدم ربا، فردی دارای سابقه کیفری متعدد در شهر دیگر است و تحقیقات و دستورات قضایی جهت دستگیری وی و همدستانش ادامه دارد.
 
جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان 163 هزار نفر اعلام شده است که حدود 110 هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر "فرگ قلعه" و 25 روستای این شهرستان سکونت دارند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان