اطلاع رسانی تبلیغی

۲۵۰۰۰۰۰ واحد ارز دیجیتال ایلان بگیرید: کاملاً رایگان (+آموزش)

کسی چه می داند، اگر روزی هر ایلان فقط یک دهم سنت شود همین رقم می شود ۲۵۰۰ دلار یا ۱۵۰ میلیون تومان امروز؛ درست مانند خیلی از ارزها که زمانی قیمت شان خیلی پایین تر از ایلان بود ولی در چند سال صاحبانشان را ثروتمند کردند. اگر هم نشد که چیزی را از دست نداده اید.

ارز دوج ایلان مارس (ELON) یکی از ارزهایی است که می تواند آینده خوبی داشته باشد. نام این ارز ترکیبی از دوج کوین و ایلان ماسک کارآفرین میلیاردر و حامی قدرتمند دوج کوین (DOGE) است.

ایلان بر بستر شبکه های بلاک چین اتریوم و پالیگان قرار دارد و از نمونه ارزهای سگ موفق دیگر مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی اینو (FLOKI) پیروی می کند. 
 ارزش بازار این ارز در حال حاضر  حدود 500 میلیون دلار است.
این ارز در حال حاضر در قیمت پایین 0.009 تومان قرار دارد و همین امر، امکان جهش قیمت آن را راحت تر از ارزهای  گرانی مانند بیت کوین و اتریوم و ... می کند چرا  که با افتادن هر یک صفر از بهای اعشاری آن، قیمتش به 10 برابر خواهد رسید.

یکی از راه های گران سازی ارزهای دیجیتال این است که صرافی ها بخشی از آنها را به صورت رایگان به مشتریان خود هدیه می دهند و این گونه است که ارزها سریع تر وارد چرخه خرید و فروش می شوند و سریع تر قیمت می گیرند.

یکی از صرافی هایی که با همراهی "کی و چی" این کار را در ایران انجام می دهد، "آبان تتر" است. اگر شما هم می خواهید اندکی از این ارز داشته باشید و پس انداز کنید می توانید برای گرفتن 2 میلیون و 500 هزار ایلان، وارد این صرافی شوید و همه این ارز را به رایگان دریافت کنید. کسی چه می داند، اگر روزی هر ایلان فقط یک دهم سنت شود همین رقم می شود 2500 دلار یا 150 میلیون تومان امروز؛ درست مانند خیلی از ارزها که زمانی قیمت شان خیلی پایین تر از ایلان بود ولی در چند سال صاحبانشان را ثروتمند کردند. اگر هم نشد که چیزی را از دست نداده اید.

این را هم در جریان باشید که آبان تتر مطابق با قوانین و مقررات ایران و تحت نظر نهادهای نظارتی مانند بانک مرکزی فعالیت می کند و از بابت قانونی بودن فعالیت آن و نیز دسترسی به این صرافی، مشکلی وجود ندارد.

اگر می خواهید ارز دیجتیال تان را بگیرید و همین الان به راحتی یک کلیک وارد این لینک شوید و ثبت نام کنید و ایلان تان را بگیرید و سهمی از این بازار 30  هزار میلیارد تومانی داشته باشید و بعد، اگر خواستید بیشتر سرمایه گذاری کنید، "کی و چی" در کانال تخصصی اش به شما خواهد گفت که چه چیزی را کی بخرید و کی بفروشید تا سود کنید (بدون این که ریالی از پول تان را دست کسی بدهید).

دنیای آینده، دنیای دیجیتال است و کیست نداند که پول دنیای دیجیتال نیز، ارزهای دیجیتال هستند.

راستی اگر چندان وارد نیستید، طبیعی است، ابتدا این ویدئوی یک و نیم دقیقه ای را ببینید و ثبت نام کنید و برای مرحله پایانی و دریافت ارز ویدئوی دو و نیم دقیقه ای احراز هویت را ببینید (این لینک).
و حالا به دنیای آینده دار ارزهای دیجیتال خوش آمدید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان