خداحافظی امام‌ جمعه شهرکرد با مردم

امام‌ جمعه شهرکرد با بیان اینکه حدود ۱۳ سال به فضل پروردگار توفیق خدمت و ادای وظیفه در چهارمحال و بختیاری را داشتم، ادامه داد: امروز با اینکه شرایط جسمی مساعدی نداشتم، در اینجا حضور یافتم. تلاش داشتم که زینت این منصب باشم و تمام آنچه را که در توان و امکان دارم، در خدمت وظایفم قرار دهم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری امروز در سخنان کوتاهی در حاشیه برپایی نماز جمعه شهرکرد، پس از 13 سال با مردم این استان خداحافظی کرد.
 
نکونام امروز (12 مرداد ماه) با اشاره به اینکه شهادت اسماعیل هنیه، یک ضایعه بزرگ برای جریان مقاومت است، اظهار کرد: اینکه این جنایت تروریستی در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، جای تأسف دارد، اما دشمن جانی و خونخوار با این جنایت، زمینه مجازات سخت را فراهم کرد و امروز مردم ولایت‌مدار انزجار خود را از این جنایت نشان می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه حدود 13 سال به فضل پروردگار توفیق خدمت و ادای وظیفه در چهارمحال و بختیاری را داشتم، ادامه داد: امروز با اینکه شرایط جسمی مساعدی نداشتم، در اینجا حضور یافتم. تلاش داشتم که زینت این منصب باشم و تمام آنچه را که در توان و امکان دارم، در خدمت وظایفم قرار دهم.
 
نکونام بیان کرد: در تمام خدمات و مسئولیت‌ها، هیچ‌گاه برای راحتی و رفاه خودم از کاری کناره‌گیری یا شانه خالی نکردم، اکنون اما شرایطم به‌گونه‌ای است که توان انجام وظایف را ندارم. ممکن است به دعای خیر شما، این توان را بازیابم، اما روا نیست که استان در خلأ باشد و از ظرفیت نماینده ولی‌ فقیه در استان محروم بماند.
 
امام‌ جمعه شهرکرد با خداحافظی و طلب حلالیت از مردم چهارمحال و بختیاری، افزود: موافقت مقام معظم رهبری اخذ شده است و امور به فضل الهی روال عادی خود را طی خواهد کرد. از همه قصورها و تقصیرها از مردم استان عذرخواهی می‌کنم و همیشه از کوتاهی‌ها و قصورها به محضر حضرت باری تعالی پناه می‌برم.
 
نکونام در پایان گفت: از دستگاه‌های اجرایی استان ضمن قدردانی از حضور هفتگی در میز خدمت نماز جمعه، تقاضا دارم این حرکت را ادامه دهند و از کار مردم گره‌گشایی کنند که ذخیره آخرت است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان