طرز تهیه پاستا استیک حرفه ای و ایده آل در خانه

برای داشتن انواعی از پاستاهای خوشمزه خانگی می توانید در این بخش از آرگا همراه ما باشید. طرز تهیه پاستا استیک خانگی ویژه را می توانید در این بخش مطالعه کنید.

طرز تهیه پاستا استیک حرفه ای و ایده آل در خانه

پاستای غذای ویژه و متنوع بوده که شما علاقه مندان به آشپزی  می توانید رسپی‌ های مختلفی از آن را مطالعه کنید. در این بخش نیز با طرز تهیه پاستا استیک خوشمزه آشنا می‌ شوید.

پاستا یک غذای محبوب بین المللی بوده که در بین ملت‌ های مختلفی محبوبیت دارد. شما در آرگا با طرز تهیه پاستا ریگاتی و پاستا فوسیلی متنوع آشنا می‌ شوید.

مواد اولیه:

  • گوشت استیکی: 200 گرم
  • اسپاگتی: به میزان لازم
  • سیر: 3 حبه
  • سویا سس: 1 و نیم پیمانه
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل و نمک: به میزان لازم

مواد پاستا استیک

طرز تهیه پاستا استیک:

این اسپاگتی ویژه طعم و مزه فوق العاده‌ ای داشته و می‌ توانید برای پذیرایی در  مهمانی های خود تهیه کرده و نوش جان کنید. برای آماده کردن این پاستای فوق العاده ابتدا باید گوشت مخصوص استیک را تهیه کرده و برش بزنید. شما می‌ توانید از فیله و راسته گوساله که بدون چربی و استخوان می‌ باشد، استفاده کنید.

حالا نوبت به مرینیت کردن استیک‌ ها می‌ رسد.  استیک‌ها را درون ظرفی ریخته سیر رنده شده را به مواد بزنید تا مزه‌ دار شود. حالا کمی سس سویا فلفل، نمک و عسل به آن اضافه کنید. خوب سطح استیک‌ ها را بمالید تا مزه‌ دار شود. در این مرحله تابه گریل را روی حرارت قرار داده و استیک ها را روی آن گریل کنید. توجه داشته باشید که بعد از مرینیت کردن باید استیک را درون یخچال قرار داد و تا به خوبی مزه‌ دار شود.

طرز تهیه پاستا استیک

شما مطابق با ذائقه خود می‌ توانید استیک را به صورت آبدار یا پخته شده سرو کنید. در صورتی که می‌ خواهید استیک شما آبدار باشد، درب تابه‌ ای را روی آن قرار داده و یا با حرارت ملایم آن را پخت کنید. در ادامه قابلمه روی حرارت قرار داده مقداری آب روغن نمک و کمی زردچوبه درون آن ریخته و پاستا را درون آب جوش بیندازید. کمی زمان داده تا پاستا نرم شود و در ادامه آن را آبکش کنید.

در این مرحله از طرز تهیه پاستا استیک باید پاستاهای آبکش شده را درون ظرفی ریخته استیک‌ های گریل شده را برش زده و روی سطح پاستا سرو کنید.

روش تهیه پاستا استیک

شما در صورت دلخواه می‌ توانید روی پاستا را مقداری پنیر پیتزا ریخته و درون فر بگذارید. بعد از اینکه پنیر طلایی شد، آن را خارج کرده و نوش جان کنید. افزودن مقداری سبزیجات بر روی پاستا نیز یک دیزاین زیبا بوده و طعم پاستور شما را بی‌ نظیرتر می‌ کند.

از فوت و فن‌ های کوزه‌گری این نوع پاستا استفاده از سس سویا بوده بهتر است تا از سس سویای مرغوب استفاده کنید که طعم بهتری به آن  می دهد. ترکیب مرینیت شده استیک‌ ها نیز در این غذا عالی بوده و می‌ تواند غذای شما را بهتر کند.

این پاستای فوق العاده را می توانید با یک رسپی ساده در این بخش تهیه کرده و نوش جان کنید. این پاستا برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان