با خود شیفته ها محکم برخورد کنید/ از مرزگذاری شدید تا جواب های یک کلمه ای (فیلم)

با خود شیفته ها محکم برخورد کنید.برای محافظت از خود در برابر خودشیفه ها می‌توانید بین خود و آنها مرز تعین کنید یا تعاملات خود با آنها را به کوتاهترین حد ممکن برسانید.

ارتباط با افراد خودشیفته که این روزها یک اختلال شخصیتی محسوب می‌شود، ناراحت کننده و در مواردی آسیب زا است.

به گزارش عصرایران، افسانه‌ها می‌گویند نارسیس (نارسیسوس) از اسطوره های یونان باستان به حکم یکی از الهه های زمان چنان عاشق و شیفته‌ی چهره‌ی خود شد که وقتی به آب نگاه می‌کرد و تصویر خویش را می‌دید، دیگر نمی‌توانست سر از آب بردارد.

او آن‌قدر در نگاه کردن به تصویر خویش در آب گرفتار شد که لاغر و نحیف ماند، و در نهایت مرد.

براساس برخی از گزارش‌های "نارسیسیسم" نام علمی و لاتین خودشیفتگی از نام این اسطوره گرفته شده و می‌تواند مبتلایان را آزار دهد و به افراد در تعامل با خودشیفتگان آسیب بزند.

برای محافظت از خود در برابر خودشیفه ها می‌توانید مرز‌های سفت و سخت تعین کنید یا تعاملات خود با آنها را به کوتاهترین حد ممکن برسانید. 

کانال یوتیوبی "سایک تو گو" با زبان و تصاویری ساده ترفندهایی را برای تعامل با خودشیفتگان ارائه می‌دهد تا از آسیب بیشتر به این افراد جلوگیری کند. جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان