چهره حامی سعید جلیلی در تلویزیون: چقدر ساده اند افرادی که می‌گویند مراقب باشید جنگ نشود!

ریخته شدن خون اسماعیل هنیه در تهران نشان دهنده این است که از جنگ و اتفاق بزرگ گریزی نیست و چقدر ساده هستند این افرادی که می‌گوید مراقب باشید که جنگ نشود.

محمد اصغری گفت: ریخته شدن خون اسماعیل هنیه در تهران نشان دهنده این است که از جنگ و اتفاق بزرگ گریزی نیست و چقدر ساده هستند این افرادی که می‌گوید مراقب باشید که جنگ نشود.

محمد اصغری،  از نزدیکان سعید جلیلی و فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق، در برنامه‌ای تلویزیونی، درخصوص شهادت اسماعیل هنیه تاکید داشت: ریخته شدن خون اسماعیل هنیه در تهران نشان دهنده این است که از جنگ و اتفاق بزرگ گریزی نیست و چقدر ساده هستند این افرادی که می‌گوید مراقب باشید که جنگ نشود.

وی ادامه داد: اتفاقا ما به تشییع و ایستادن پشت تابوت اسماعیل هنیه افتخار می‌کنیم، او مردی بود که موازنه‌ها را تغییر داد. امثال اسماعیل هنیه می‌آیند و می‌روند، اما این ما هستیم که در بزنگاه‌ها باید تکلیف خود را روشن کنیم.

او در ادامه گفت: هنیه طوفان الاقصی را رقم زد و در اوج رفت و ما ماندیم و حسرت صد‌ها کار نکرده، امروزه اگر ادعای انقلابی بودن داریم، نباید بگذاریم خون این شهید هدر برود و طبق دستور رهبری باید انتقام خون این شهید را بگیریم و این انتقام باید مستمر باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان