مهرعلیزاده در پاسخ به مهر:

پیام حمله موشکی سپاه/توقع مردم از دولت آینده گشایش اقتصادی است

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: پیام حمله موشکی سپاه به تکفیری ها این بود که جمهوری اسلامی در مقابله با خطرات با کسی شوخی ندارد.

پیام حمله موشکی سپاه/توقع مردم از دولت آینده گشایش اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهرعلیزاده عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره پیام حمله موشکی سپاه به تکفیری ها برای منطقه و جهان اظهار داشت: پیام این حمله این بود که جمهوری اسلامی ایران همچنان مقتدر است و ملت ایران چه در عرصه انتخاباتی که 42 میلیون نفر در آن حاضر می شوند و چه در زمینه مقابله با خطرات در منطقه مقتدر باقی مانده اند.

وی افزود:کشوری را در منطقه و جهان نداریم که تا این میزان شاهد مشارکت سیاسی مردم باشد و در درون نظام حرکت کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: پیام دیگر این حمله این بود اگر یک جایی دشمن بخواهد خطا کند و از این فضولی ها کند و پای اسرائیل را تحت عنوان داعش در کشور باز کند جواب دندان شکنی می گیرد و در این زمینه با کسی شوخی نداریم.

مهرعلیزاده همچنین در پاسخ به سوالی درباره انتظاراتی که از دولت آینده وجود دارد، گفت: رای بالای مردم به آقای روحانی با توقع ایجاد گشایش در زندگی اقتصادی مردم بوده است و حتما یکی از مطالبات مردم جوان تر شدن کابینه و انسجام در تیم اقتصادی دولت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر