ایلنا: چهارمین اقدام به خودکشی در چوار ایلام/ کارگر پتروشیمی ارغوان گستر در کماست

گفته می‌شود حوالی ساعت ۸ صبح روز جمعه خانواده او با پیکر بی‌جان وی روبرو شده که در کنار او بسته‌ای خالی قرص وجود داشته است. با حضور گروهای امدادی این کارگر هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی ایلام در حالت کما بستری است و وضعیت نامساعدی دارد.

نیمه شب جمعه یکی دیگر از کارگران اخراج شده‌ی پتروشیمی ارغوان‌گستر در شهرستان چوار به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری، اقدام به خودکشی کرد.
 
به گزارش ایلنا، یک منبع کارگری در شهر چوار در استان ایلام با تایید خبر اقدام به خودکشی یکی دیگر از کارگران اخراجی پتروشیمی ارغوان گستر گفت: «سید رضا اسماعیلی» 38ساله اهل «لاشه کن» از روستا‌های همجوار با پتروشیمی ارغوان گستر و دارای سه فرزند دخترو پسر کوچک است که نیمه شب جمعه (12 مرداد ماه) به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری در محل سکونت خود با خوردن قرص دست به خودکشی زد.
 
گفته می‌شود حوالی ساعت 8 صبح روز جمعه خانواده او با پیکر بی‌جان وی روبرو شده که در کنار او بسته‌ای خالی قرص وجود داشته است. با حضور گروهای امدادی این کارگر هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی ایلام در حالت کما بستری است و وضعیت نامساعدی دارد.
 
وی گفت: سیدرضا اسماعیلی با 5 سال سابقه‌ی کار موقت در پتروشیمی، در پی اقدام شرکت پیمانکار در تعدیل نیرو به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری دست به این اقدام زده است. طبق اظهارات همکاران وی این کارگر روز قبل از حادثه برای چندمین بار برای رفع مشکل بیکاری خود به واحد اداری استخدامی محل کار سابق خود مراجعه کرده اما آنها شرط به کارگری مجدد وی را قبولی در آزمون اعلام کرده بودند.
 
گفته می‌شود طی دو هفته گذشته چهار کارگر اخراجی پتروشیمی ارغوان گستر به دلیلی مشکلات ناشی از بیکاری اقدام به خودکشی نافرجام کرده‌اند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان