روشن: استقلال بدون هوادار در تهران موفق نخواهد بود؛ میزبانی در مشهد به ضرر تیم است

حسن روشن، پیشکسوت استقلال، با تاکید بر اهمیت حضور هواداران در ورزشگاه، مخالفت خود را با میزبانی احتمالی استقلال در ورزشگاه امام رضا مشهد اعلام کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تعصب به پیراهن تیم‌ها نسبت به گذشته کم شده است، گفت: زمانی که در استقلال بازی می‌کردم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی خجالت می‌کشیدم به کسی بگوییم از تیم رقیب پیشنهاد دارم.

حسن روشن در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال، اظهار داشت: از نقل‌وانتقالات استقلال خبری ندارم، اما وقتی تیم به اردوی خارجی اعزام می‌شود یعنی خواسته‌های کادرفنی برآورده شده است. شک ندارم اگر کادرفنی استقلال از نقل‌وانتقالات باشگاه راضی نبود، تیم اکنون در تهران به کارش ادامه می‌داد. امیدوارم استقلال لیگ بیست‌وچهارم را پر قدرت شروع کند.

وی در مورد مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های استقلال در لیگ، گفت: قطعا تمامی افرادی که در استقلال حضور دارند برایشان مهم نیست با چه تیمی بازی می‌کنند. تیم باید در فصل جدید برای قهرمانی بجنگند. دوست دارم شرایط تیم به گونه‌ای باشد که استقلال در لیگ نخبگان آسیا هم عملکرد خوبی داشته و باعث شادی هواداران شود.

پیشکسوت استقلال، افزود: تیمی مثل الهلال عربستان خودش را برای لیگ نخبگان مهیا می‌کند و توجه‌ چندانی به لیگ داخلی کشورش ندارد. متاسفانه تیم‌های لیگ برتری ما فقط برای لیگ داخلی بسته می‌شوند و نگاهی به آسیا ندارند. بارها شاهد بودیم تیم‌های ایرانی در خانه خودمان به حریفان آسیایی باخته‌اند چون در حد آسیا بازیکن جذب نکرده‌اند.

روشن درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند در لیگ بیست‌وچهارم به قهرمانی برسد، یادآور شد: فصل قبل عملکرد استقلال عالی بود و بدون داشتن ستاره توانست به نایب قهرمانی برسد. تمام بازیکنان با جان و دل بازی کردند. با این حال تعصب به تیم و پیراهنش نسبت به گذشته خیلی کم شده است و به قول علی پروین تعصب به پیراهن تیم‌ها مثل گذشته نیست.

وی در خصوص آمدن رامین رضاییان به استقلال، خاطرنشان کرد: رضاییان بازیکن تیم ملی است و قطعا با تجربه‌ای که دارد به تیم کمک می‌کند. امیدوارم او بتواند بهترین کیفیت خود را نشان دهد. بازیکن باید با رضایت قلبی به استقلال بیاید و به فکر چیز دیگری نباشد. زمانی که در استقلال بازی می‌کردم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی خجالت می‌کشیدم این پیشنهاد را به کسی بگوییم.

روشن در مورد میزبانی احتمالی استقلال از حریفان در ورزشگاه امام رضا مشهد، تصریح کرد: این اقدام خوبی تلقی نمی‌شود چون استقلال یک تیم تهرانی است و هواداران زیادی در تهران دارد. شک ندارم اگر استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان باشد، در نتیجه‌گیری چندان موفق نمی‌شود، چون حضور هوادار باعث می‌شود بازیکنان با روحیه بالا بازی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان