تعلیق پرواز های ایرفرانس به بیروت تا ۱۶ مرداد تمدید شد

هواپیمایی «ایرفرانس» پروازهای خود بین پاریس و بیروت را دوشنبه گذشته، ۲ روز پس از حمله به بلندی‌های جولان اشغالی که به کشته شدن ۱۲ نفر منجر شد، به حالت تعلیق درآورد.

شرکت هواپیمایی  «ایرفرانس» در بحبوحه تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، امروز (شنبه) اعلام کرد که تعلیق پروازهای خود بین پاریس و بیروت را تا دست‌کم 6 آگوست (16 مرداد) تمدید می‌کند.
 
به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، هواپیمایی «ایرفرانس» پروازهای خود بین پاریس و بیروت را دوشنبه گذشته، 2 روز پس از حمله به بلندی‌های جولان اشغالی که به کشته شدن 12 نفر منجر شد، به حالت تعلیق درآورد.
 
ایرفرانس در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه وضعیت لبنان را به طور لحظه‌ای رصد می‌کند، اعلام کرد: با توجه به اوضاع امنیتی، این شرکت هواپیمایی تعلیق پروازهای خود بین پاریس و بیروت را تا 6 آگوست (16 مرداد) تمدید می‌کند.
 
این شرکت که بخشی از شرکت ‌ «ایرفرانس-کی‌ال‌ام» (Air-France-KLM) است، افزود که از سرگیری پروازها منوط به ارزیابی جدید از وضعیت در خاورمیانه خواهد بود.
 
شرکت هواپیمایی هلندی «کی‌ال‌ام» نیز اخیرا اعلام کرد که بنا به دلایل امنیتی در خاورمیانه پروازهای خود به تل‌آویو را دست‌کم تا ماه اکتبر (مهر ماه) لغو کرده است.
 
به گزارش ایرنا، این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که پروازهای خود به تل‌آویو را تا 31 آگوست (دهم شهریور) لغو می‌کند اما جمعه این مدت را تا ماه اکتبر تمدید کرد.
 
این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که شرکت‌های مهم هواپیمایی از جمله یونایتد ایرلاینز و دلتای آمریکا، لوفتهانزای آلمان و «ایتا» ایتالیا با توجه به تحولات خاورمیانه پروازهای خود را به بخش‌های از منطقه لغو کرده‌اند.
 
همچنین گروه لوفت‌ هانزا که شامل لوفت‌ هانزا، سوئیس، بروکسل، اتریش و یورووینگز می‌شود، اعلام کرد که تمامی پروازهایش به مقصد و از مبدأ (رژیم) اسرائیل تا 9 آگوست (19 مرداد) لغو شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان