تبلیغات

حامی بی‌نقص شما در برابر خورشید: کرم ضدآفتاب ۶۰ SPF رنگی سینره

یکی از مهم‌ترین کالاهایی که به‌خصوص در فصل تابستان باید تهیه کنید، کرم ضد آفتاب است. اما آیا حقیقتاً می‌توان هر کرم ضد آفتابی را تهیه و استفاده کرد؟

فرق یک کرم ضدآفتاب خوب و یک کرم نامناسب، نه‌تنها در میزان محافظت آن در برابر تابش مضر خورشید، بلکه در احتمال آسیب‌رسانی کرم به پوست شما است.

حامی بی‌نقص شما در برابر خورشید: کرم ضدآفتاب 60 SPF رنگی سینره

کرم ضد آفتاب 60 SPF رنگی سینره، نه‌تنها در برابر تشعشعات خطرناک خورشید از پوست شما محافظت می‌کند، بلکه فاقد پارابن و مواد مضر برای پوست است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

اما کرم ضد آفتاب رنگی 60 SPF سینره چطور از پوست شما مراقبت می‌کند؟

60 SPF به چه معنا است؟

کرم‌های ضد آفتاب از آسیب 2 نوع اشعه فرابنفش خورشید یعنی UVB و UVA به پوست شما جلوگیری می‌کنند. عدد SPF در واقع نشان‌دهنده میزان مراقبتی است که کرم ضدآفتاب در برابر UVB به شما ارائه می‌دهد.

کرم 60 SPF می‌تواند بیش از 98% خطر UVB را از پوست شما رفع کند.

UVB چیست؟

اشعه فرابنفش یا UV، آن بخش از طیف نوری است که طول موج کوتاه‌تر و انرژی بیشتری دارند و قابل‌دیدن نیستند. امواج فرابنفش را به 3 دسته UVA، UVB و UVC تقسیم می‌کنند.

میزان تابش این اشعه‌ها در طول روز متغیر و از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر، زمان اوج این تابش‌ها است.

تاثیر انواع اشعه فرابنفش روی پوست، تفاوت‌هایی دارد. UVA را اغلب به‌عنوان عامل پیری پوست و ایجاد چین‌وچروک می‌شناسند. این اشعه با طول موج کوتاهش می‌تواند به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کند و به مرور زمان خطر سرطان پوست را بالا ببرد.

اشعه UVB عامل پدیده‌‌ای است که به‌عنوان آفتاب‌سوختگی می‌شناسیم؛ البته که UVB علاوه‌بر سوزاندن پوست، می‌تواند باعث به وجود آمدن لکه‌های پوستی و محرک سرطان هم باشد.

UVC خطرناک‌ترین اشعه فرابنفشی است که از سوی خورشید روانه زمین می‌شود، اما خوشبختانه لایه اوزون از ما در برابر آن محافظت می‌کند.

حامی بی‌نقص شما در برابر خورشید: کرم ضدآفتاب 60 SPF رنگی سینره

با PA بالا نگران UVA نباشید

درجه محافظت در برابر UVA در کرم‌های ضد آفتاب، PA یا Protection Grade of UVA نامیده می‌شود. هرچه PA کرم ضد آفتاب شما بالاتر باشد، قدرت محافظت بیشتری در برابر اشعه فرابنفش نوع A خواهد داشت.

این کرم ضدآفتاب رنگی 60 SPF دارای PA+++ است و این یعنی با آن می‌توانید بیشترین مراقبت از پوست خود در برابر تشعشعات مخرب خورشید را به عمل آورید.

ویژگی‌های مهم کرم ضد آفتاب

از دیگر نکاتی که در تهیه یک کرم ضد آفتاب باید موردنظر قرار دهید، به کار نرفتن مواد نامناسب برای پوست در آن‌ها است. پارابن در تعدادی از کرم‌ها به‌عنوان نگهدارنده استفاده می‌شود، اما در کرم‌های سینره اثری از آن نیست!

همچنین کرم ضدآفتاب رنگی 60 SPFسینره در 2 رنگ مختلف، جلوه‌ای مات به پوست شما می‌بخشد. این ویژگی باعث سازگاری کرم ضدآفتاب SPF60 با انواع پوست‌ها و بیش از همه پوست‌های‌ چرب، مختلط و جوش‌دار می‌شود.

چیزی که می‌تواند در یک کرم ضد آفتاب آزاردهنده و ناخوشایند محسوب شود، حس سنگینی و ماسیدگی کرم روی پوست است. کرم ضدآفتاب رنگی 60 SPFسینره، با ساختاری سبک، بسیار سریع جذب پوست می‌شود و دیگر خبری از احساس سنگینی روی پوست نیست. دوام و ماندگاری این کرم روی پوست هم از دیگر نکات مثبت آن به حساب می‌آید.

ضمناً در مراحل ساخت این کرم ضد آفتاب، هیچ‌گونه تست حیوانی انجام نشده است.

ضد آفتاب رنگی سینره؛ ضد آفتاب تمام‌عیار

در طول روز به‌خصوص روزهای تابستان، نیاز است که از پوست‌تان در برابر تابش‌های مضر خورشید محافظت کنید. تابش‌هایی که نه‌تنها باعث آفتاب‌سوختگی و پیری‌زودرس پوست می‌شوند، بلکه خطر ابتلا به سرطان پوست را هم افزایش می‌دهند.

تهیه یک کرم ضد آفتاب مناسب که هم مراقبت بالایی از پوست شما ارائه دهد و هم با فیلترهای نامناسب، آسیبی به شما نرساند، برای این فصل و البته باقی سال ضروری است.

کرم ضدآفتاب رنگی 60 SPFسینره، در 2 رنگ مختلف با PA+++، سبُکی و قدرت پوشانندگی بالا، انتخابی مناسب برای افرادی است که علاوه‌بر مراقبت از پوست، می‌خواهند جلوه‌ای مات و زیبا به پوست خود دهند.

مراقبت از پوست خود در برابر آفتاب را جدی بگیرید و هرچه زودتر کرم مناسب خود را تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان