پایان جنجال پاریس؛ داماد بیل گیتس به دلیل مصدومیت اسب از المپیک کنار کشید

ماجرای حضور پر هزینه نایل نصار، داماد بیل گیتس، در المپیک پاریس با انصراف او به دلیل مصدومیت اسبش به پایان رسید. این اتفاق به جنجال‌های پیرامون هزینه‌های این سفر و انتقادات از دولت مصر خاتمه داد.

 نایل نصار، داماد بیل گیتس به دلیل آسیب دیدگی اسبش از مسابقات پرش با نمایش بازی‌های المپیک پاریس انصراف داد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون سوارکاری مصر اعلام کرد که این اسب روز جمعه از ناحیه پای راست جلو آسیب دید و پس از معاینه با سونوگرافی مشخص شد که او نمی‌تواند در مسابقه شرکت کند و بنابراین نصار از المپیک انصراف داد.

این فدراسیون توضیح داد: این مصدومیت پس از گذراندن تست پزشکی اسب که در 31 جولای برگزار شد، رخ داد و طبق مقررات، جایگزینی اسب یا سوارکار پس از آن تاریخ، ممنوع است. نایل ششمین سوارکاری است که پس از مصدومیت اسبش از المپیک کنار رفت.

نایل در شرایطی انصراف داد که سفر او به پاریس با ده همراه برای شرکت در مسابقه سوارکاری پرش نمایشی در بازی‌های المپیک، جنجال بزرگی ایجاد کرده بود و مقامات مصری در معرض انتقادات شدید در خصوص سوالاتی در مورد هدر دادن پول بیت‌المال قرار گرفتند.

یکی از همراهان نصار در سفر به پاریس، همسر او، جنیفر بود که دختر بیل گیتس، میلیاردر آمریکایی است. البته در نهایت اعلام شد خود نصار هزینه سفر همراهان و همچنین اسب خود را پرداخت کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان